בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
שירות לתושב/ת

תאום פגישה מראש עם נציג שירות - ארנונה

  1. ראשי
  2. שירות לתושב
  3. תאום פגישה מראש עם נציג שירות - ארנונה

תושבים יקרים, לנוחיותכם, ולשם קבלת מענה במועד שמתאים לכם, אגף ההכנסות מעמיד לרשותכם מערכת לתאום פגישות מראש.

אנו ממליצים להסתייע בשירות זה ולתאם מועד לפגישה טלפונית עם נציג שירות ללא כל צורך בהגעה למשרדי העירייה, או לתאם מראש מועד לפגישה עם נציג שירות במשרדי אגף ההכנסות.

את הפגישות (טלפונית או במשרדי אגף ההכנסות) ניתן לתאם באמצעות מערכת my Visit בנוחות ובקלות, בכל עת ומכל מקום, עד 30 יום מראש, למועדים הבאים: ימים א', ב, ד' ו-ה' בין השעות 08:30-13:00 וביום ג' אחר הצהריים בין השעות 16:00-18:00 (במשרדי אגף ההכנסות בלבד).

 

לאחר תאום מועד הפגישה ישלח לכם מסרון (sms) עם פרטי הפגישה שתואמה. מסרון תזכורת נוסף ישלח לכם 24 שעות לפני מועד הפגישה.

לתשומת ליבכם:

למתאמים מועד לפגישה טלפונית עם נציג השירות – הנציג יצור אתכם קשר טלפוני בשעה שתואמה ובמספר הטלפון שמסרתם בתהליך תאום המועד, ואין צורך להגיע למשרדי אגף ההכנסות.

למתאמים מועד לפגישה עם נציג שירות במשרדי אגף ההכנסות – כדי שנדע שהגעתם לפגישה ונוכל לתת לכם השירות במועד וללא המתנה, בהגעה למשרדי האגף יש לגשת לדיילת שבעמדת השירות.

לאחר הפקת התדפיס ישלח לכם מסרון (sms) עם פרטי התור ומספר התור, ונציג השירות יקרא לכם לפגישה בשעה שתואמה.

חשוב לדעת – מועד התור ישמר עד 15 דקות ממועד הפגישה שתואמה.

לתיאום פגישה לחצו כאן