בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
פרויקט

פרויקט "מיליון עד הבית"

  1. ראשי
  2. חברה וקהילה
  3. פרויקט "מיליון עד הבית"

רקע לפרויקט

תושבות ותושבים, "מיליון עד הבית" הוא פרויקט שיתוף ציבור ייחודי בעיריית בת ים, במסגרתו התושבות והתושבים שותפים להחלטה כיצד ובאילו מוקדים ברובע ישודרג המרחב הציבורי. בנוסף לתוכנית העבודה השנתית השוטפת, הקצתה העירייה תקציב משמעותי נוסף של מיליון ₪ לכל אחד מהרובעים בעיר. באופן זה תוכלו אתם תושבי ותושבות העיר, לקבל הזדמנות להשפיע ישירות ולהחליט כיצד להשקיע את התקציבים כדי לשפר את איכות החיים ברובע באופן משמעותי.

מה כולל הפרויקט ?

חולמים להפוך רחבה או מגרש ציבורי למקום פעילות קהילתית עם שולחנות פיקניק ובמת מופיעים קטנה? רוצים משחקי רצפה ולהפוך את הגן שליד ביתכם לפינה מלאת הרפתקאות? אולי ספרייה קהילתית?  הרחבה ליד המרכז המסחרי מוזנחת ולא מזמינה וחסרים בה מתקני משחק? בא לכם מאוד ספסלים צבעוניים ? חסרה תאורה בשבילי הליכה בין מוקדים חשובים באזורכם ?

הפרויקט הזה הוקם בדיוק בשביל המיזמים הקטנים הללו ברובע שלכם ואתם שותפים כבר עכשיו ולאורך כל הדרך!

 

לפרויקט ארבעה שלבים:

שלב 1 – גיבוש ההצעות –

בשלב הראשון אותרו בהתייעצות עם פעילי הרובע מספר מוקדים מרכזיים שההשקעה בהם תשפר באופן משמעותי את איכות החיים של התושבים

שלב 2 – שלב השיתוף -

מתוך כל המקומות שהוצעו, נבחרו שלושת המוקדים הכי משמעותיים עבור התושבים. בכל אחד מהמוקדים הללו התקיימו סדנאות שיתוף ציבור בתכנון בהן השתתפו תושבות ותושבים יחד עם אנשי מקצוע עירוניים. במקביל, גם קיימנו תהליכי התייעצות מקוונים דיגיטליים בהם ביקשנו מכם להמליץ מה לעשות כדי לשדרג את כל אחד מהמוקדים הללו ולשפר את התפקוד והאטרקטיביות שלהם.  

שלב 3 – שלב ההצבעה -

אתם - כלל תושבי הרובע, גדולים כקטנים,  מוזמנים לבחור את הפרויקט המועדף עליכם מבין   הפרויקטים שנוצרו על ידי תושבי הרובע. 

שלב 4 – שלב הביצוע -

הפרויקט שיקבל את מירב הקולות וייבחר על ידכם יבוצע במהלך השנה הקרובה.

 

להרשמה והצבעה- לחצו כאן