בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית

הזמנת תיקי בניין

  1. ראשי
  2. הנדסה, תכנון ובניה
  3. הזמנת תיקי בניין

ארכיב תיקי בניין

תיקי הבניין של עיריית בת-ים מאוחסנים בארכיב ההנדסי. תיק בניין כולל את כל התכניות, האישורים והתכתובות המתייחסים לבניין מסוים במרחב העירייה (כולל היתרי-בנייה, בקשות להיתר, טפסים רישמיים, החלטות של מוסדות התכנון השונים, צווים מינהליים, מפות מדידה וכיו"ב). ריכוז המסמכים השונים בתיק אחד מאפשר תיעוד של כל ההתרחשויות הקשורות בבניין עצמו לאורך זמן, ומשמש את כל תושבי העיר, את מחלקות המועצה השונות ואחרים.

בקשות לעיון ו/או צילום מתיקי-בניין

הוועדה המקומית החלה בפרויקט לסריקת תיקי-הבניין בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה לשם שיפור השירות והנגשת המידע לציבור הרחב. עד להשלמת הפרויקט, העיון בתיקים ייעשה בהתאם לנוהל שלהלן.

נוהל להזמנה ולעיון בתיקי-הבניין עבור הציבור הרחב -

  1. ראשית יש לבדוק אם תיק הבניין המבוקש סרוק וזמין באתר, לבדיקה לחצו כאן.
  2. הזמנת תיק-הבניין תיעשה באמצעות פנייה אל מנהל הארכיב, בדואר אלקטרוני:
  3. pik-pgishot@bat-yam.muni.il , או בטלפון: 03-5556000 בשעות המענה הטלפוני בלבד (בימים א', ב', ו- ד' בין השעות 13:00 ל- 15:00 וביום ג' בין השעות 8:30 ל-10:30). יש לציין את כתובת הנכס המבוקש כולל גוש/חלקה, המסמכים המבוקשים לעיון, שם מלא של המזמין, כתובתו ומס' טלפון זמין. לאחר קבלת פנייה , יישלח מייל חוזר עם ציון תאריך ההגעה.
  4. ניתן להזמין עד 2 כתובות / תיקים ליום המבוקש, כאשר ההזמנה תיעשה לפחות שלושה ימי עבודה מראש.
  5. עיון בתיקים שהוזמנו מותנה בהצגת תעודת-זהות / רישיון-נהיגה של המזמין. במידה ומגיע נציגו של המזמין, יש להציג צילום תעודת-זהות / רישיון-נהיגה של המזמין וייפוי-כוח של המזמין יחד עם תעודת זהות /רישיון-נהיגה של הנציג.
  6. ימי קבלת קהל לעיון בתיקי בניין בתיאום מראש בימים: יום א' לאדריכלים, הנדסאים, שמאים ועורכי דין בלבד - 08:30-12:00  יום ב' ו-ד' לכלל הקהל הרחב - 08:30-12:00 יום ג' לכלל הקהל הרחב 16:15-18:00

הערות -

א. התיקים יימסרו לעיון בלבד במשרדי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה שבאגף הנדסה – רחוב סטרומה 1 בת ים.

ב. לא יותר עיון בתכתובות ובחוות-דעת פנימיות.

ג. צילום חומר מתוך התיקים יעשה במכונת הצילום שבאגף הנדסה של עיריית בת-ים שרחוב סטרומה 1 בת ים ועל-חשבון מבקש התיק. במידה ומבוקש צילום צבעוני ו/או צילומים בהיקפים נרחבים, הצילום ייעשה דרך מכון העתקות ועל-ידי מזכירת הוועדה ביום מרוכז ובתיאום מראש, כאשר התשלום יהיה על-חשבון מבקש התיק .