בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חברה וקהילה

ניר אזולאי

  1. ראשי
  2. חברה וקהילה
  3. ניר אזולאי

ניר אזולאי


"אני בן 17,יש לי אח תאום ואחות גדולה. אני לומד בכיתה יא' בבית ספר "חשמונאים", במגמת מינהל וכלכלה. גר בקו שני מהחוף, ברחוב ש"י עגנון ואוהב ממש את הים. לגלוש, לבלות בחוף ולטייל עם הכלבה שוקה. זו הסיבה שבחרתי להצטרף לצופי ים וגם להיות מדריך. כרגע של כיתות ז'. זה אתגר גדול, אחריות גדולה וגם הנאה וכיף, כשאנחנו יוצאים לים, בכל מתפקד וזורם וכולם משתלבים.
עוד תחום שמעניין אותי מאוד, זו ההתנדבות במד"א לא מזמן סיימתי קורס עזרה ראשונה, והתחלתי להצטרף לקריאות אמבולנסים. הייתי בצוות שפינה פצועים בתאונת דרכים בכביש 44
אני רוצה מאוד ולהתגייס לשירות משמעותי בחיל הים, ואם אפשר בקורס חובלים או ביחידת סנפיר. אחרי הצבא רוצה לצאת לטיול הגדול, להודו ולדרום אמריקה, ואחר כך אחליט מה ללמוד".

"אני מאחל לבת ים שתמיד יגורו בה אנשים טובים, שייהנו מהים ומהטבע שעוד נותר לנו, שישאירו לנו כמה שיותר מרחב בחופים ושהיא תמשיך להתפתח. הייתי רוצה שתיפתח באחד התיכוניים מגמת ים, כמו בהרצליה, שבה התלמידים עוברים קורס סקיפרים. הייתי רוצה גם שיפתחו מקומות בילוי לצעירים, בעיקר בשישי ושבת, כי כרגע אין כל כך ואנחנו נוסעים לבלות בתל אביב או בראשון לציון".