בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חינוך

מרכז Headspace

  1. ראשי
  2. חינוך
  3. מרכז Headspace

מרכז הד-ספייס (Headspace)

מרכז Headspace הינו מרכז לבני נוער וצעירים בגילאי 12-25, המעניק ייעוץ, הכוונה וכלים להתמודדות עם בעיות רגשיות באמצעות תכנית ייחודית הכוללת מפגשים אישיים, שיחות, עבודה בקבוצות וסדנאות, כאשר כל השירותים ניתנים ללא תשלום וע"י צוות מקצועי כולל פסיכולוגים קליניים. 

Headspace נותן מענה לבני נוער הנקלעים למשברים, לחצים והתלבטויות בתקופת ההתבגרות והמעוניינים לשוחח עם אנשי מקצוע, כמו גם לצעירים החווים מצוקות רגשיות, לחצים ומשברים ומעוניינים לקבל תמיכה וליווי. 

Headspace מבוסס על מודל אוסטרלי לאומי, הפועל שם בהצלחה משנת 2006 ומפעיל למעלה מ- 70 מרכזים ברחבי היבשת. המרכז בבת ים הוא חלוץ מבין מספר מרכזים נוספים העתידים לקום ברחבי הארץ. זאת, בזכות שיתוף הפעולה המצוין של יזמי Headspace עם הנהלת העירייה, שהבינה את החשיבות שיש להקמת מרכז כזה בבת-ים, וראתה במתן סיוע רגשי לבני נוער דבר חיוני. 

ל- Headspace, לא נדרשת כל הפניה מגורם חוץ או הליך בירוקרטי אחר, אנשי המקצוע מאפשרים להגיע לפגישה הראשונה עם חבר או בן משפחה ובכל מקרה כל מה שנאמר בחדר נשאר חסוי. פגישה ראשונה ניתן לקבוע דרך אימייל או טלפון, ואפילו לבקש ממישהו קרוב ליצור קשר בשם הפונה.

כל הדרכים ליצור איתנו קשר:

בטלפון: 03-5040900

בדוא"ל: info@headspace.org.il

בדואר: הד-ספייס בת ים, רוטשילד 29, בת ים

לאתר הד- ספייס: headspace.org.il