שימו לב: אם נושא פנייתכם נוגע לבירור מידע או דיווח על מפגע, יש לפנות למוקד העירוני - הקליקו כאן.

בכל מקרה של בעיה או שאלה, הנוהל התקין מחייב קודם כל פנייה למוקד העירוני ורק אם הנושא לא טופל, או טופל שלא לשביעות רצון התושב, יש לפנות למחלקה לפניות הציבור.


ייעוד נציבות פניות הציבור

לייצג את תושבי העיר, בעלי העסקים ומבקריה בפניותיהם אל המערכת העירונית, להגן על זכויותיהם וצדקתם תוך שמירה על השוויון בין התושבים, מניעת שימוש לרעה בשררה ומניעת הפליה או אי צדק כלפיהם על ידי גורמי הרשות ולייצג את מדיניות הרשות בפניהם.

 

תחומי עיסוק

מחלקת פניות ותלונות הציבור עוסקת במתן פתרונות בפניות מורכבות אשר דורשות התערבות וסיוע של מנהל פניות הציבור אל מול יחידות העירייה השונות.

כמו כן, הממונה על תלונות הציבור מופקד בתוקף תפקידו על עריכת בירור וטיפול בתלונות התושבים שעניינם נוגע לאחד ו/או יותר מהבאים:

  • עיריית בת ים על כל יחידותיה, אגפיה ומוסדותיה.
  • עובד, נושא משרה או ממלא תפקיד בעיריית בת ים.

הממונה על תלונות הציבור לא יטפל בתלונות שבירורן מתקיים  בבית משפט, ואינו מהווה תחליף לגופי פישור אחרים, אלא הוא גוף נוסף המקיים שירות עבור ולמען האזרח.

כל תלונה המגיעה בכתב לממונה על תלונות הציבור והעומדת בהתניות הקבועות בחוק נבדקת ובמידת הצורך אף נערך בירור.
מדיניות הממונה על תלונות הציבור הינה טיפול יעיל ומהיר בזמן, תוך הישענות על עקרונות השוויון והצדק.

הפנייה תתברר מול היחידה ו/או העובד עליו קובלים ומתוך מגמה לאתר את הליקוי באם קיים ולתת מענה לפנייה ובאם יש צורך להמליץ בפני היחידה לתיקון תהליך או נוהל, וזאת במקום בו קיימת השלכה ניכרת על הציבור הרחב.

הפניות מתקבלות מתועדות ולבסוף הפונה זוכה לקבל תשובה.

מענה ראשוני יינתן תוך כ-4 ימים.

תשובה תינתן תוך כ-30 ימים.


פרטי יצירת קשר:

לפניה באמצעות הטלפון חייגו: 03-5556435.

שעות המענה הטלפוני:
א,ב,ד,ה בשעות 10:00-15:00 
יום ג' בין 16:00-18:00

קבלת קהל:
בתיאום מראש בטלפון: 03-5556435.

לפניה באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected].

לפניה מקוונת לחצו כאן