בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט הודיע על סגירת כיתות ה׳ עד י׳ במערכת החינוך בבת-ים.

  1. ראשי
  2. חדשות

02.01.2021

בתום הערכת מצב שקיים יחד עם הנהלת העיריה בהם מ״מ ראש העיר אלי יריב, מנכ״לית העיריה יודפת אפק ארזי וראשי אגף החינוך, הנחה ברוט להעביר את התלמידים בכיתות הללו ללימוד מרחוק החל מיום שני בבוקר, זאת למרות שבת-ים עיר צהובה - ואינה כתומה או אדומה.
ברוט ציין כי החליט להעביר את בת-ים למצב של עיר כתומה למרות שנתוני התחלואה בעיר נמוכים יותר, כדי לבצע צעדי מנע ולהביא לצמצום מהיר יותר של התחלואה בעיר בכלל ובמוסדות החינוך בפרט.
עם זאת, בגני הילדים, כיתות א-ד וכן כיתות י״א-י״ב ימשיכו ללמוד כרגיל. גם החינוך המיוחד ימשיך כרגיל בכל הגילאים.
לדברי ברוט, ״אנחנו עובדים כל הזמן מסביב לשעון כדי להוריד את התחלואה בעיר, ועד היום הצלחנו בעזרת המודל שלנו לשמור על התושבים בכל גלי הקורונה. כיום יש מאות תלמידים חולים או שנמצאים בבידוד. דווקא עכשיו, כשבת-ים היא מהערים המובילות במספר המתחסנים, חשוב שנמשיך לעשות הכל לשמור על החיים ולמנוע תחלואה הן בקרב הילדים והן בקרב ציבור המבוגרים בעיר בת-ים״.
גם ועד ההורים העירוני שהיה שותף לדיונים בנושא, הודיע כי הוא תומך בהחלטה. ברוט ויריב היו בקשר עם נציגי הועד בהם יו״ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו, במטרה לשתף את ההורים במהלך שנועד כאמור לצמצם את התחלואה.
בעיריה הדגישו עוד כי ״בנוסף המהלך הזה יאפשר להשאיר את גני הילדים ואת הכיתות הנמוכות פתוחות לאורך זמן, כמו גם לאפשר לכיתות יא-יב להתכונן לבגרויות בצורה טובה״.