בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

אירועי השמחה של חג הסוכות ייערכו השנה בעיקר בצורה וירטואלית

  1. ראשי
  2. חדשות

06.10.2020

ראש העיר צביקה ברוט הורה לצמצם את נסיעות ״משאיות השמחה״ שתכננה העיריה לקיים, מחשש להתקהלויות אסורות והדבקות בקורונה.

בתום הערכת מצב יומית שקיים ראש העיר עם המשל״ט העירוני, החליט ברוט לצמצם באופן משמעותי את האירועים ולקיים אותם רק ביום רביעי אחה״צ - במקום לכל אורך חול המועד.
ההחלטה באה על מנת להמשיך את המגמה של צמצום נתוני התחלואה בעיר, ולמנוע אפשרויות של הדבקות המוניות במידה ואנשים לא ישמרו על ההנחיות. במקביל היו בימים האחרונים נסעו בעיר ״רכבי שמחה״ שאורגנו באופן פרטי, לאחר שקיבלו אישור לכל מהמשטרה. ברוט ביקש כי גם יוזמות אלו יצומצמו באותן הסיבות.

בהערכת המצב ציינו גורמים בעייריה כי למרות שהעיר לא הוכרזה כעיר אדומה לעומת כל הערים שמסביבה, יש עדיין אנשים שאינם מקפידים על ההנחיות וראש העיר הנחה את השיטור והפיקוח להביא להגברת האכיפה. בנוסף הנחו ברוט ומנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי על הגדלת משמרות הפיקוח העירוני בתקופה הקרובה.


״אין שום סיבה לקחת סיכון מיותר בתקופה כל כך רגישה, בפרט כשאנחנו פועלים מסביב לשעון כדי לשמור על חיי התושבים ועל בריאותם״ אמר ברוט בדיון, ״אנחנו במצב חירום לאומי, וזה לא משנה אם בעיר שלנו הצלחנו להביא לנתוני תחלואה נמוכים. צריך לזכור שעוד יהיו עליות ומורדות בקורונה ואנחנו מחויבים לשמור על בריאות התושבים, לצד סיוע לבעלי עסקים ככל שניתן״.

בנוסף נקבע כי המשאית של העיריה תסתובב בעיר רק בשעות אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות, כדי לא להפריע את מנוחת התושבים.