בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

בהוראת ראש העיר עיריית בת-ים תספק העיריה מצננים לתפילות חג הסוכות לרווחת המתפללים שמתפללי בחוץ, כדי למנוע התקהלויות.

  1. ראשי
  2. חדשות

02.10.2020

במקביל פנה ברוט לתושבי העיר וקרא לשמור על החוק ולא להתארח בחג אצל אחרים.

כחלק מהיערכות עיריית בת-ים לחג הסוכות ובמסגרת המאבק בנגיף הקורונה, ראש העיר, צביקה ברוט, החליט להשאיר את כ-100 המצננים שחולקו לתפילות יום כיפור גם לתפילות חג הסוכות לרווחת המתפללים שמתפללים בחוץ, ובכך לאפשר לתושבי העיר להתפלל במרחב הפתוח בהתאם להנחיות.

במקביל פנה הבוקר ברוט לכל תושבי העיר והזכיר כי הנהלת העיר מצליחה לעשות מאמצים גדולים כדי למנוע מבת-ים להפוך לעיר אדומה כמו שקרה לחולון או ראשון לציון, אבל אמר כי אם לא יהיה שיתוף פעולה של הציבור יהיה קשה להמשיך ולהוריד את רמת התחלואה.

כאמור כחלק מהיערכות העירייה ליום הכיפורים בהוראת ראש העיר ובשיתוף במועצה הדתית על מנת להקל על המתפללים ביום כיפור בשטח הפתוח, העירייה יחד עם המועצה הדתית הצליחה לקלוט מספר מוגבל של כמאה מצננים להשכרה ליום כיפור בלבד.

גבאי בתי כנסת בעיר שהיו מעוניינים לקבל מצננים ללא תשלום לתפילות יום הכיפורים, התבקשו לפנות לעירייה ולשלוח הודעת טקסט או ווטסאפ בלבד, עד למוצאי שבת בשעה 22:00.
הספקת המצננים תעשה רק למניין הסמוך לנקודת חשמל, חיבור לנקודת מים, וכן יכולת לנעול את המצנן בשעות הלילה בתוך בית הכנסת.
צביקה ברוט, ראש העיר: "אנו עושים כל מאמץ על מנת לאפשר שגרת חיים בצל ההגבלות והסגר. יחד עם זאת אני מבקש להזכיר לכולם: כל מי שבקבוצת סיכון או חווה איזשהו תסמין, שייוותר על תפילה בציבור. שיישאר בבית. הצלת חיים חשובה יותר מכל דבר אחר.
ולכל היתר - התפללו בשטח הפתוח בהתאם להוראות הממשלה. העירייה. הצטיידה מראש וחילקה מאות מצננים והצללות כדי להקל עליכם ולאפשר לכם להתפלל כראוי גם בחג הסוכות.
ואל תדאגו: אנחנו נעבור את זה יחד, עם הרבה סבלנות שמיעה להנחיות וערבות הדדית."