בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

ראש העיר צביקה ברוט הורה הערב לסגור את היכל התרבות, את האודיטוריום העירוני, ואת אשכול הפיס. כמו כן הורה לבטל את כלל האירועים העירוניים המתוכננים לשבועיים הקרובים

  1. ראשי
  2. חדשות

11.03.2020

ברוט: "אנו מבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור, חשוב להקפיד להימנע ממגע מיותר, לחיצות ידיים, וחיבוקים. נמשיך לתת מענה לכל תושב הזקוק לכך, דרך המוקד העירוני 107 הפעיל 24 שעות ביממה"

 

ברוט קיים מאז שעות הבוקר דיונים עם גורמי המקצוע הבכירים במשרד הבריאות, וערך הערב הערכת מצב נוספת עם בכירי העיריה בהם גם מ״מ ראש העיר אלי יריב. במקביל הוא שוחח עם נציגי משרד החינוך, ועם יו״ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו.

בסיום הערכת המצב, ועל רקע הנחיות משרד הבריאות החדשות, הורה ברוט על סגירה מוחלטת של האולמות העירוניים, ועל ביטול אירוע אשת חיל, ואירועים נוספים שתוכננו בימים הקרובים.

בנוסף קבע ברוט כי כל אירוע בית ספרי שאינו חלק ממסגרת הלימודים הרגילה יחויב במתן אישור ממנהל אגף החינוך בעירייה.

מוקדם יותר הורו ראש העיר ומנכ״לית העיריה, יודפת אפק-ארזי, על רכישת כמה מאות של ערכות מגן מיוחדות - אשר יאפשרו לעובדי העיריה הדחופים להמשיך ולתת שירות ומענה לתושבים גם במידה ותהיה התפשטות של נגיף הקורונה.

ברוט ציין הערב כי ״אנחנו ערוכים לכל תרחיש ואין שום סיבה להיות בפחד. אנחנו נוקטים בצעדים הללו ליתר ביטחון, וכדי לצמצם את מספר הנחשפים לקורונה״.

ברוט הוסיף כי ״אנו מבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור, וחשוב להקפיד להימנע ממגע מיותר, לחיצות ידיים, וחיבוקים. אמנם מדובר בשיבוש של שגרת החיים שלנו, אבל היא נועדה לשמור על החיים של כולנו. אנחנו נמשיך לתת מענה לכל תושב הזקוק לכך, דרך המוקד העירוני 107 הפעיל 24 שעות ביממה״.