בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

שבע נשים מבת ים קיבלו את אות אשת חייל 2018

  1. ראשי
  2. חדשות

21.03.2018

שבע נשים מבת ים קיבלו את אות "אשת חיל" לשנת 2018

שבע נשים מבת ים זכו השבוע לקבל לראשונה את אות אשת חיל לנשים משפיעות. בטקס חגיגי שנערך בהיכל התרבות בעיר, במעמד ראש העיר והנהלת העיר ובנוכחות בני משפחותיהן ומאות מנשות העיר, זכו הנשים לקבל את האות על פועלן בתחומים השונים למען העיר, החברה והמדינה.

הנשים הזוכות באות הן:  אסתר פרון- על 30 שנות פעילות ציבורית ענפה לקידום החינוך בבת ים, ג'טה ראוך ז"ל- על עשרות שנות פעילות למען שילובם של העולים בחברה הישראלית ; סלין אסייג על כתיבתה השוזרת בתוכה את סיפורה של העיר בת ים, על רחובותיה וקהילתה; אילנה נג'ר  - על שנים רבות של פעילות התנדבותית למען ילדים ובוגרים, הלוקים בעיכוב שכלי התפתחותי ; דבורה קהת על פועלה בתחום החינוך ; שריאל סלמון אוזמו על פעילותה למען הקהילה, ועל היותה דוגמה להצלחה אישית ולהגשמת הביטוי ש"אין דבר העומד בפני הרצון" וחנה וולפרט (בן עזיז)- על פועלה לייסוד ולהקמת בת ים עוד מימיה כ"בית וגן".  

שבע הנשים הומלצו על ידי תושבים ותושבות במסגרת קול קורא, ונבחרו על ידי וועדה, שהורכבה מנציגות העירייה, מועצת הנשים העירונית וארגוני נשים נוספים בעיר.

טקס ההוקרה נערך במסגרת אירוע הוקרה לנשות בת ים וכלל הופעת סטנדאפ של רותם אבוהב ושל שרון חזיז, והתקיים במסגרת חודש האישה שמקיימת עיריית בת ים מדי חודש מרץ.

צילום: דוד פרץ