בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

אלופות הארץ במתמטיקה הן נבחרת נערות מחט"ב 'רמות'

  1. ראשי
  2. חדשות

21.02.2018

אלופות ברמות 

נבחרת הנערות של חט"ב 'רמות' זכתה במקום הראשון בישראל במתמטיקה 

עוד הישג גדול למערכת החינוך של בת ים: נבחרת הנערות של חטיבת הביניים 'רמות' זכתה היום (ד', 21.2) במקום הראשון בתחרות ארצית במתמטיקה, במסגרת תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" לנערות מצטיינות בתחומי המדעים.

התחרות נערכה בקרב 500 נערות החברות ב- 27 נבחרות מכל רחבי הארץ, כאשר את הנבחרת המנצחת של 'רמות' (המונה 12 תלמידות) ייצגו: לין עלפי, לין יעקובי, ויקטוריה כץ ועדי קרויטרו.

מנהלת חטיבת הביניים, רויטל סבאג: "אני גאה מאוד בבנות. הן חכמות וחדורות מוטיבציה, לרגע לא היה ספק שהן יכולות לנצח ובגדול. זוהי גאווה גדולה לבית הספר ולעיר בת ים".

תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" הינה תוכנית הפועלת בבת ים כבר מספר שנים, ומטרתה לקדם לימודי מדעים בקרב נערות. במסגרת התוכנית, שמפעיל אגף החינוך  בשיתוף ארגון "כל ישראל חברים", במסגרתו  מאתרים נערות בעלות פוטנציאל ללימודי מדעים ומלווים אותם לאורך החטיבה והתיכון בשלושה מסלולים: שאיפה, הצלחה ומצויינות.

שאיפה - העלאת רף השאיפות של הנערות מעצמן בתחומי השכלה וקריירה. מסלול זה מאופיין בעיקר במפגש קרוב עם נשים מצליחות מעולם ההיי-טק הישראלי.

הצלחה – העלאת תחושת המסוגלות העצמית של הנערות על-ידי סדנאות העצמה עצמית והעצמה מגדרית. אנו מאמינים כי דרך הרחבת אופקים והעצמה בשני תחומים אלו, לנערות תהיינה הבנה יותר עמוקה של עצמן ושל היכולות שלהן, יכוונו גבוה יותר וישקיעו בלימודיהן.

מצוינות - העלאת ההישגים של הנערות בחטיבת הביניים במטרה להגיע ולהתמיד במקצוע מדעי מוגבר בתיכון בצד 4 או 5 יחידות לימוד במתמטיקה. מסלול זה מאופיין על-ידי תגבורים לנערות וחידוד הכישורים של הצוות החינוכי בבתי-הספר דרך השתלמויות וסדנאות.

צילום: נבחרת רמות.

קרדיט: דוברות