בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

עוברים לתשלום החניה באמצעות הטלפון הסלולרי או כרטיס אלקטרוני

  1. ראשי
  2. חדשות

24.12.2017

עוברים לתשלום החניה באמצעות הטלפון הסלולרי או כרטיס אלקטרוני בלבד

בימים הקרובים מדחני החנייה בטיילת יוסרו מהמרחב הציבורי במסגרת המדיניות לקידום חנייה חכמה

אז איך חונים? אפליקציות חנייה, כרטיסי חנייה ייעודיים או בתשלום בטלפון

עשרות מדחנים הפזורים ברחבי הטיילת יוסרו בימים הקרובים כדי לקדם טכנולוגיות חכמות, חדישות ונחות יותר לתושב.  הסרת המדחנים באה לאור הירידה המתמשכת בשנים האחרונות בשימוש בהם ועלות תחזוקתם.

עם כניסת טכנולוגיות חנייה חדישות לפעולה, בדומה לערים רבות בארץ ובעולם, הוחלט להסיר את המדחנים ובכך לפנות מקום במרחב הציבורי, להסיר מכשולים ולייפות את המרחב בצורה שישווה לו חזית נקייה ואסתטית יותר. לתשלום חניה באמצעים חכמים יתרונות רבים גם עבור החונים: התשלום הוא עבור זמן השימוש בפועל בחניה ולא מעבר לכך, אין צורך להגיע עד הרכב על מנת להאריך את שהות בחניה וניתן לקבל קבלה מסודרת על התשלום.

החונים את רכבם יוכלו לשלם על חנייה באמצעות אפליקציות חנייה כגון "פנגו" ו"סלופארק", או באמצעות כרטיס חנייה כגון "איזי-פארק". לתושבים ומבקרים שאינם משתמשים במכשירים החכמים יתאפשר לשלם על החנייה באמצעות שיחת טלפון לאחת ממפעילות אפליקציות החנייה שנמצא כיום בשימוש, או באמצעות מכשיר "איזי-פארק".

השעות עבור התשלום על חניה בעיר מופיעות על גבי השילוט בכל אזור, במידה שאין שלט המורה על שעות התשלום, השעות הינן מ-08:00 עד 20:00 בכל ימות השבוע.

יצוין, כי בימים אלה מתבצעת החלפת תווי חניה לתושבים לשנים 2018-2019. השנה לראשונה התווים החדשים מונפקים לכל תושבי העיר ללא עלות וניתן להנפיק את התווים באמצעות מילוי טופס באתר האינטרנט של עיריית בת ים. התווים החדשים יהיו בתוקף עד ליום ה- 31.12.19. בנוסף, לאחר הנפקתם ישלחו התווים לבית התושבים בהתאם לכתובת הרשומה בת"ז אלה אם כן יצוין אחרת.