בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

סריגה חינוכית ערכית

  1. ראשי
  2. חדשות

10.12.2017

סריגה חינוכית ערכית

תלמידי כיתות ד' בבית הספר יד מרדכי תרמו צעיפים עבור ניצולי שואה בעיר

במסגרת לימודי היזמות של  כיתות ד' בבית ספר 'יד מרדכי', לומדים התלמידים לסרוג בהנחיית המורה סמדר סוקובסקי. היזמות החברתית מטרתה העיקרית היא  לאפשר לכל תלמיד להביא לידי ביטוי את כישוריו לקראת מיצוי ומצוינות אישית במגוון תחומי עניין ותחביבים של המורים המלמדים בבית הספר.

על מנת להפוך את התוצר למשמעותי החליטו התלמידים יחד עם המורה לתרום את הצעיפים שסרגו לחברי מועדון ניצולי השואה ברחוב פרלשטיין בעיר לקראת החורף המתקרב ובא, וכך ייהנו הקשישים מחורף חם ונעים. הקשישים שמחו לראות את התלמידים עם הצעיפים במועדון, ומיד שקיבלו אותם שמו אותם סביב צווארם והצטלמו עם התלמידים. בבית הספר ציינו כי הם מאמנים כי בדרך זו הם  את מציידים את התלמידים בסל של ערכים, יכולות וכישורים אשר יאפשרו להם הזדמנות להצלחה בחיים.

המורה סמדר סוקובסקי אמרה: "חשיבה יזמית וחדשנית הינה מפתח להנעה אישית וקבוצתית המותאמת למציאות החיים ולאתגרי החברה הישראלית. המפגש בין הקשישים לתלמידים היה מרגש מאוד, וגרם לאושר בקרב שני הצדדים. היוזמה נולדה מתוך רצון לשלב חינוך ליזמות עם חינוך ערכי שיש בו ערך מוסף של תרומה לקהילה, ובכך ללמד את הילדים אודות נתינה. המפגש היה מוצלח ומעצים"