בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

מורי בת ים על הבר

  1. ראשי
  2. חדשות

07.12.2017

מורי בת ים על הבר: 

במסגרת אירועי יום המורה בעיר ארבע מורים בעיר יתנו הרצאות טד הפתוחות לקהל הרחב

יום המורה יחול ב-11.12.17, יום שני הקרוב, במסגרת האירועים העירוניים יזמה העירייה ערב מיוחד בו יגיעו  ארבע מורים ממוסדות החינוך בעיר לבר הגורילה בבת-ים ויעבירו שלוש הרצאות טד קצרות בנושאים שונים ומגוונים (כ-12 דקות להרצאה). האירוע הינו חלק ממיזם "ערבי הרצאות על הבר" המשותף של עיריית בת ים והמרכז לצעירים. במסגרתו מתקיימים ערבים על הבר בימי רביעי מידי כשבועיים.

המורים-מרצים באותו ערב הינם:

אורי שור ואביטל בן-דרור מורים בבית הספר היסודי "בן-גוריון" בבת-ים. אורי, מחנך כיתה ואביטל, מורה ורכזת שפה בבית הספר. המורים יספרו בהרצאתם על "פרויקט מפלצתי" אשר נועד לגרום לילדים, לחלום, ליצור ולהאמין ביכולותיהם, ועל איך רעיון קטן התגלגל והפך לאירוע גדול ומקסים שיצר שיתופי פעולה בין ילדים, מורים, הורים ומאיירים.

עידו ברקאי- רכז שכבה, מורה לאזרחות והיסטוריה ומחנך כיתה בתיכון שז"ר. מג"ד במילואים של בוגרי גבעתי, יספר בהרצאתו על צמתים של קבלת החלטות ועל הקשר בין חינוך לצבא או בין היותו מחנך למג"ד במילואים.

רינת שטרסבורג- מחנכת כיתה בתיכון שז"ר, מלווה את מועצת התלמידים, מנהלת את להקת בית הספר שהקימה, ומורה לספרות. תספר בהרצאתה איך היא מקדמת תהליכים חינוכיים בעזרת שילוב של כנות, אותנטיות ופתיחות עם תפיסה חינוכית המחברת את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי

האירוע התקיים כאמור ביום ג', ה-13.12.2017, בשעה: 20:00 בגורילה בר, בן גוריון 81 (טיילת).

הקהל הרחב מוזמן. הכניסה חינם ברישום מראש במרכז הצעירים: 03-5061838.

הטבה למגיעים: שליש בירה בעשרה שקלים.