בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

ראש העיר קיים ביקורת מזון בצהרונים ביחד עם ועד ההורים העירוני

  1. ראשי
  2. חדשות

03.12.2017

ראש העיר קיים ביקורת מזון בצהרונים ביחד עם ועד ההורים העירוני

ההתרשמות: המזון מגיע חם והילדים מרוצים

 
ראש העיר, יוסי בכר ומחזיקת תיק החינוך, אסתר פירון ערכו היום (א', 3.12) ביקורת פתע בשלושה צהרונים בעיר,  ביחד עם נציגות ועד ההורים העירוני, שכללה את יו"ר הועד ורד דנינו, וחברי הועד שי אודסר ודורין דוידוביץ.
 
הצוות הגיע בזמן הגשת ארוחות הצהריים על מנת לבחון מקרוב את טיב האוכל, אופן קבלתו ואחסונו ושביעות רצונם של הילדים. הביקורת נערכה בגנים דולפין, גאות ומזח.
בשלושת הגנים נמצא כי האוכל, שכלל פסטה בולונז, שעועית ירוקה, חומוס וירקות, הגיע טרי, חם ומאוחסן בתנאים סטריליים ונאותים.
 
מטרת הביקורת היתה כאמור לבחון את איכות המזון המוגשת בצהרונים בעיר והיא נערכה זו הפעם השנייה על ידי ראש העיר מאז החלו לפעול בשנת הלימודים הנוכחית.
עוד סוכם כי חברי ועד ההורים העירוני יערכו סיור במפעל "מבושלת" – החברה המספקת את שירותי הקייטרינג לצהרונים בעיר - על מנת להתרשם מסביבת הבישול והתנאים במקום.
 
ראש העיר, יוסי בכר: "ילדי העיר הם הדבר היקר ביותר שיש לנו ויחד עם הצוות העירוני ונציגות ההורים אנו עושים הכל כדי להבטיח שיקבלו את התנאים הטובים ביותר, בהם גם ארוחת הצהריים המוגשת להם.
בזכות שיתוף הפעולה הפורה והחשוב עם נציגות ההורים, הצלחנו לערוך שינויים בצהרונים ולשדרג את איכות המזון לשביעות רצון כולם. אנו נמשיך ונעקוב מקרוב".
 
יו"ר ועד ההורים העירוני, ורד דנינו אמרה במהלך הביקורת: "שוחחנו עם הילדים, שסיפרו שהם נהנים מהאוכל והתרשמנו מתנאי האחסנה שלהם ומאיכות המזון. אנחנו נמשיך ונפעל בשיתוף העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט, כדי לשדרג לערוך, שינויים ולבצע התאמות במידת הצורך".
 
צילום: חמוטל כהן