בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

בזכות התושייה- דריה ניצלה

  1. ראשי
  2. חדשות

21.11.2017

דריה בת ה-24 מאוקראינה נפגעה מרכב, בזכות קתרין בת ה-16 שסייעה לה ולפרמדיקים - ניצלו חייה.

היום קתרין קיבלה על כך אות הוקרה מראש העיר יוסי בכר

דריה בת ה-24 הגיעה לפני מספר חודשים מאוקראינה כדי לבקר את דודתה שמתגוררת בעיר, אולם לא ציפתה שאת החופשה תקטע תאונת דרכים שהותירה אותה עם פלטינות ברגל.

"ב- 3.10  בשעה 13:30 הלכתי ברחוב ואז פגע בי רכב, אבל את כל התאונה ומה שקרה אחריה אני לא זוכרת"  מספרת דריה חצי ברוסית חצי באנגלית, שכן אינה יודעת לדבר עברית.

שמעון ועקנין, עובד בחברה לתרבות פנאי וספורט בבת ים, חלף במקום בעת התאונה. הוא ניגש אל הפצועה שהיתה בהכרה מעורפלת והזעיק את כוחות ההצלה. "ראיתי שהיא לא מבינה עברית" אמר ועקנין, "וקראתי לנערה שעברה ברחוב, שהגיעה ועזרה לכוחות ההצלה וממש סייעה להציל את דריה". הנערה היא קתרין, בת ה- 16 תושבת העיר שבמקרה חלפה במקום בעת האירוע. בזכות הרוסית שבפיה הציחה לתרגם לפצועה את הנחיות הפרמדיקים וכן לדובב את דריה באמבולנס ועם הגיען לבית החולים.

על אף גילה גילה הצעיר, גילתה קתרין תושיה רבה, ליוותה את דריה לבית החולים, ישבה איתה שם עד שעות הערב המאוחרות והמשיכה להיות איתה בקשר גם במהלך החלמתה.

היום הגיעו השתיים יחד עם שמעון וקנין ואנשי מחלקת הנוער, שמלווים את דריה בשיקומה, אל לשכת ראש העיר, יוסי בכר, שם העניק בכר לקתרין תעודת הוקרה על גילוי אזרחות מופת, וכן איחל איחולי החלמה לדריה המתאוששת מפציעתה.

 

צילום: חמוטל כהן