בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

ממשיכים לדאוג לתחושת הביטחון

  1. ראשי
  2. חדשות

12.11.2017

ממשיכים לדאוג לתחושת הביטחון

ראש העיר, יוסי בכר, ונצ"מ סיגל בר צבי, מפקדת מרחב איילון של המשטרה, חנכו את משרד יחידת השיטור הרגלי בעיר

יוסי בכר, ראש עיריית בת ים, ונצ"מ סיגל בר צבי, מפקדת מרחב איילון חנכו ביום חמישי האחרון את משרד יחידת השיטור הרגלי בעיר הממוקמת במלון לאונרדו.

היחידה מוקמה במלון לאונרדו וזאת בשל הקרבה למקום בו היא פועלת – לאורך רצועת הטיילת וחוף הים.

מטרת היחידה, שחלק משוטריה פועלים כאשר הם רכובים על סגווי, היא הגברת הנוכחות והבולטות באמצעות שיטור רגלי משולב של שוטרים ופקחי עיריית בת ים. בשנה הקרובה צפויה היחידה להרחיב את שורותיה.

בשנים האחרונות תוגבר באופן משמעותי השיטור ברחובות העיר, בזכות שיתוף פעולה הדוק בין הרשות למשטרת ישראל. ביום העצמאות האחרון זכה מפקד יחידת השיטור העירוני בבת-ים, פקד רועי מוהגר, לתעודת הצטיינות במרחב איילון במשטרת ישראל.

מהלך הטקס קבע ראש העיר את המזוזה במשרד. בטקס נכחו פיקוד המחוז והמרחב בראשות מפקד המחוז ניצב משה (צ'יקו), מנכ"ל העירייה, אפרים מזרחי, ועובדי העירייה.

ראש העיר, יוסי בכר, הודה בדבריו לפיקוד המחוז והמרחב על שיתוף הפעולה ההדוק. ואמר: "אחד ההישגים המשמעותיים שלנו בבת ים בשנים  האחרונות הוא הגברת תחושת המוגנות והביטחון של התושבים והקטנת ההפרעות לציבור. ההצלחה הזו היא תוצאר של שיתוף פעולה הדוק בין עיריית בת ים, משטרת ישראל וכלל גורמי האכיפה בעיר, שעושים עבודה נפלאה שאת תוצאותיה אנו רואים בשטח. יחידה זו היא נדבך מרכזי נוסף בהגברת תחשות הסדר הציבורי בעיר".

צילום: תומר שמש