בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

גורדון של אותיות

  1. ראשי
  2. חדשות

04.11.2017

חגיגת אותיות בבית ספר א.ד גורדון

במסגרת סיום לימודי אותיות  הא'-ב' של תלמידי כיתות א' בבית הספר א.ד גורדון, חגגו התלמידים את המאורע בצורה ייחודית ושונה והקימו תערוכת אותיות בגלרית בית החינוך בבית הספר מחומרים ממוחזרים

תלמידי כיתות א' בבית הספר א.ד גורדון קיימו 'חגיגת אותיות' בגלריית בית החינוך בבית הספר. התלמידים יחד עם מחנכות כיתות א' ובשיתוף ההורים הקימו את התערוכה של אותיות מחומרים ממוחזרים לכבוד סיום לימודי אותיות א-ב.

בתערוכה, שנמצאת במבואת הכניסה לבית הספר, ניתן להתרשם מפרי יצירותיהם של תלמידי כיתות א' שטרחו ועמלו על הכנת יצירות שונות עשויות ממגוון אריזות פלסטיק, ניילון , מתכת ועוד. מדובר ביוזמה של מנהל בית ספר, שלומי צן, שהגה את רעיון גלריית בית החינוך בבית הספר. הגלריה הינה גלריה של תערוכות מתחלופות מדי תקופה, והתערוכה הראשונה היא של ילדי כיתות א'.

תערוכה  זו באה מתוך ההבנה של מנהל בית הספר מר שלומי צן לחשיבות הלמידה תוך כדי התנסות, וכן בזכות שיתוף הפעולה והסיוע מעיריית בת-ים. מלבד הרעיון של למידה תוך כדי התנסות, היצירה בחומרים ממוחזרים מגבירה בקרב התלמידים את המודעות לחשיבות במחזור ואיסוף פסולת אריזות לפח הכתום הנמצא בכל הבתים המשותפים בעיר ובאמצעותו מפחיתים את כמויות הפסולת הנשלחות להטמנה.