בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

זהירות בדרכים מדור לדור

  1. ראשי
  2. חדשות

02.11.2017

 תלמידי בית הספר "הנשיא" ואזרחים ותיקים בפעילות בן דורית בנושא זהירות בדרכים

במדינת ישראל רוב נפגעי תאונות הדרכים מקרב הולכי הרגל הם אוכלוסיית הגיל השלישי, המהווים 40% הנפגעים, כאשר אוכלוסייה זו מונה בסה"כ  10% מתושבי מדינת ישראל.

לצד נתון מאיים זה נפגעת לא מעט גם אוכלוסיית הילדים, לכן עיריית בת ים בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומנהלת בית ספר 'הנשיא', לבנה דבש, יזמו פעילות המחברת בין שני הדורות: ילדים וקשישים על מנת להביא לשינוי תפיסת ההתנהגות בקרב משתמשי הדרך, בתקווה שביחד תגבר המודעות לבטיחות הדור הזה ולדורות הבאים, הנקראת – "זה"ב מדור לדור".

באירוע הסיכום של הפעילות שהתקיים השבוע השתתפו כ-150 סבים וסבתות ונכדיהם תלמידי בית ספר, במעמד ראש עיריית בת-ים, יוסי בכר.

במסגרת התוכנית היה שבוע שלם של פעילויות בכל נושא בטיחות בדרכים, שבשיאו התקיימה פעילות משותפת שכללה הצגות ילדים, שירים משותפים, הרצאות וחתימה על אמנה.

 "זהב מדור לדור" הינה תוכנית קהילתית רב דורית בין ילדי ביה"ס לאוכלוסיית הדור השלישי, סבים וסבתות מועדוני יום לקשיש ועוד.

יוסי בכר, ראש עיריית בת ים ציין באירוע: "חינוך נכון לזהירות בדרכים נכון לכל שלב בחיים מילדות ועד גיל הזהב, ולכן יש חשיבות רבה בהקניית הרגלים נכונים שילוו את כולנו לאורך כל ימי חיינו. תכנית "זה"ב מדור לדור" היא תכנית ייחודית בכך שהיא קהילתית רב דורית. היא מחממת לב ומזמנת מפגש חשוב בין לצוותי בית הספר, התלמידים וסבים והסבתות"