בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

ראש העיר העניק תעודות סיום למגני הסייבר החדשים מבית הספר 'ברנקו וייס'

  1. ראשי
  2. חדשות

19.10.2017

ראש העיר העניק תעודות סיום למגני הסייבר החדשים מבית הספר 'ברנקו וייס'

יוסי בכר, ראש עיריית בת-ים: "לוחמי הסייבר, שלומדים איך להגן באמצעות הטכנולוגיה על החברה וגם על המדינה, הם בעצם עתידים לשמש ככיפת הברזל שלנו בעולם הדיגיטלי."

ביום רביעי התקיים בבניין העירייה טקס סיום קורס מגן סייבר של תלמידי בית ספר 'ברנקו וייס' ע"ש ז'קלין כהנוב. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית בת-ים, יוסי בכר אשר העניק ל-11 בוגרי הקורס את תעודות הסיום. בטקס חלוקות התעודות השתתפו בנוסף, נציגי משרד החינוך ותעשיידע, מנהל בית הספר 'ברנקו וייס', איתן בר לב ורכזת התקשוב, שקד שילה.

קורס מגן סייבר של מכללת 'ג'ון ברייס' המתקיים בבית הספר הוא יוזמה ייחודית של עיריית בת- ים בשיתוף פעולה עם תעשיידע ומחלקת ההסמכות של משרד החינוך המאפשרת העברת קורסים מקצועיים לשילוב התלמידים בעולם ההייטק והתעשייה בעתיד.

הקורס הועבר במשך 80 שעות על ידי מדריך של מכללת 'גו'ן ברייס' שהגיע לבית הספר, במהלך שנת הלימודים, גם  בחופש הגדול. קורס מגן סייבר הוא חלק נוסף מקורס גדול יותר לקבלת תעודות הסמכה. השנה יתחיל בברנקו וייס קורס נוסף בהיקף רחב יותר של 100 שעות. בת ים מקדמת ומעודדת את שילוב התחום הדיגיטלי בבית הספר ומלבד קורס מגני הסייבר נפתחה בעיר כיתת סייבר עירונית בה לומדים תלמידים מכל רחבי העיר בשיתוף יחידת 8200.

יוסי בכר, ראש העיר, ציין בטקס: "דור הסייבר, חי במציאות שמשתנה מדי יום ביומו. כל יום צצות תוכנות חדשות, אפליקציות ועוד טכנולוגיות חדשניות. הפיתוחים לא מפסיקים, ויחד עם זה הם מזמנים לנו הרבה מאוד איומים. לוחמי הסייבר, שלומדים איך להגן באמצעות הטכנולוגיה על החברה וגם על המדינה הם בעצם עתידים לשמש ככיפת הברזל שלנו בעולם הדיגיטלי."

 

צילום: דוברות