בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

החלו העבודות לבניית היכל בית המשפט בבת ים

  1. ראשי
  2. חדשות

01.10.2017

 החלו העבודות להעתקת בית המשפט האזורי מרחוב שוקן בתל אביב למשכנו החדש ברובע העסקים של בת ים.

ההיכל צפוי להיחנך ב- 2019

 

השבוע החלו העבודות לבנייתו של היכל בית המשפט החדש בבת ים, שיועתק לעיר ממשכנו הקיים ברח' שוקן בתל אביב.

היכל בית המשפט בבת ים יכלול את בית הדין האזורי לעבודה, בית המשפט לתעבורה במחוז ת"א, בית המשפט לענייני משפחה ובית המשפט לנוער.

מתחם בית המשפט, שנבנה על ידי חברת אשטרום, ישתרע על פני 7 דונם בין הרחובות אהוד קינמון לרחוב ניסנבאום בעיר, והוא יכלול כ-15 אלף מ"ר בהם 3 מפלסים תת-קרקעים מתוכם 2 קומות חניה וקומת מרתף עליונה לטובת שטחי שירות וחניה, קומת קרקע ו-7 קומות נוספות למשרדים.

הדמיית בניין בית המשפט

הוא צפוי לפתוח את  שעריו לקהל הרחב בתחילת שנת 2019.

לצידו של היכל בית המשפט החלה בנייתם של מגדלי משרדים, שיאכלסו בתוך שנים ספורות משרדי עורכי דין וחברות רבות נוספות שמעתיקות אף הן את מושבן לעיר בת ים.

אזור העסקים, בו מוקם בית המשפט, הינו חלק מרובע פארק הים והוא עתיד להכיל 1.5 מיליון מ"ר למסחר ותעסוקה וכ- 10 אלף יחידות דיור.

האיזור יוזן על ידי תחנות הקו האדום של הרכבת הקלה שנבנות בימים אלה ותחנת רכבת ישראל הסמוכה.

ראש עיריית בת ים, יוסי בכר אמר כי "מדובר ברגע היסטורי, שבו לראשונה נבנה בבת ים בית משפט אזורי שיתן מענה לכל גוש דן. המעבר של בית המשפט מתל אביב לבת ים הוא נדבך חשוב ומרכזי בתהליכי התחדשות והפיתוח העוברים על העיר ושמסייעים למצב אותה כיעד עסקי אטרקטיבי".

בכר הוסיף כי העתקת המתחם מתל אביב לבת ים הוא כשלעצמו אמירה לפיה "מוסדות המדינה באזור המרכז יכולים וצריכים להתקיים גם מחוץ לגבולות תל אביב ולהיות נגישים לציבור רחב יותר."

הדמיות: אמר קוראל אדריכלים

בית המשפט - מבט מבפנים