בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

שומרי הסדר בבת-ים- יחידת מתנדבי האופניים

  1. ראשי
  2. חדשות

25.05.2017

שומרי הסדר בבת-ים:

יחידת מתנדבי האופניים  של מרחב איילון בבת-ים פותחת  את השורות ומזמינה תושבים נוספים להצטרף למערך

"במהלך מבצע צוק איתן, אדם בן 95 עם אלצהיימר, נעדר במשך 24 שעות, ויחד עם עוד איש צוות, תוך כדי האזעקות והטילים, הצלחנו לאתר אותו בריא ושלם בתוך שטח מיוער. בגלל היתרון של האופניים אפשר להיכנס ממש מהר לכל מקום. הצלחנו להחזיר את האדם הזה למשפחתו בריא ושלם." מספר אלי מנשה, בן 53 ומתנדב למעלה ל-30 שנה ביחידת האופניים של השיטור העירוני.

אלי הגיע אל יחידת המתנדבים כיוון שהצלת חיים היא ערך עליון עבורו, כפי שהוא הציל את חולה האלצהיימר שהלך לאיבוד.

בין מתנדבי יחידת האופניים, מתנדב גם גבי בן חיים, מפקד היחידה. גבי מתנדב בזמנו הפנוי, ובמהלך היום הוא שוטר קהילתי באזור כיכר המצבה ברחוב רוטשילד במרחב איילון.

יחידת האופניים של מרחב איילון קיימת מזה כ-10, אך בולטת בעיקר בעיר בת-ים אשר פועלת בבסיס ההפעלה ברחוב רוטשילד שבעיר.

מתנדבי המשטרה רכובי האופניים, נותנים מענה להפרות סדר קרי גניבת אופניים שהיו עדים לה לאחרונה, שמירה על שקט ורווחת ציבור תושבי העיר, אכיפת הסדר בגינות ציבוריות, משימות שיטור מיוחדות תוך שימת דגש על מהירות ההגעה והעבירות שמאפיינת רכיבה על אופניים ועוד. כמו כן, היחידה מבצעת ליווי ואבטחת אירועים ציבוריים כגון הפנינגים שונים אותם מפיקה העירייה והפקות אחרות.

היחידה המיוחדת אף זכתה בשנת 2016 על פועלה באות הצטיינות של מפקד מחוז תל אביב, על הישגיה יוצאי הדופן באכיפת החוק והבאה לדין של מפרי הסדר ועבריינים.

העיר בת-ים מצטיינת בשיטור העירוני במרחב באיילון, שכן רק לאחרונה מפקד יחידת השיטור העירוני בבת-ים, פקד רועי מוהגר, קיבל תעודת קצין מצטיין במרחב איילון במשטרת ישראל.

עם הפעילות רחבת ההיקף נוצר הצורך לגייס מתנדבים נוספים ליחידה בעיקר מהעיר בת-ים. דרושים מתנדבים תושבי העיר אשר אוהבים לרכוב על אופניים, בעלי בריאות תקינה, עד גיל 55.

לפרטים להתנדבות- אלי מנשה 054-7337812.

גבי בן חיים, מפקד היחידה-  050-7336552.

 

צילום: דוברות עיריית בת-ים