בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

זוכרים יחד

  1. ראשי
  2. חדשות

19.04.2017

במסגרת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשע"ז בת ים לוקחת חלק בפרויקט "זיכרון בסלון" בהשתתפות ניצולי שואה, תושבים בוגרים וצעירים כאחד.

העיר בת ים תציין ותזכור את השואה והגבורה זו השנה השביעית בעשרות אירועי סלונים פתוחים, אשר בהם יהיה שיח משותף עם ניצולי שואה, סיפורי גבורה מרגשים וזאת במטרה לזכור ולעולם לא לשכוח. המפגשים יתקיימו החל מה-20.4.17 עד ה-24.4.17.

לרשימת הסלונים הפתוחים בעיר בת ים- לחצו כאן.

עיריית בת ים דואגת לחיזוק הקשר הבין דורי מזה שנים, וראש העיר, יוסי בכר אף הוא מארח באירוע זיכרון בסלון ציבורי בתיאטרון נוצר. כמו כן, גם צעירי בת ים נרתמים ליוזמה המבורכת ויקיימו את המפגש במרכז "החממה" במרחב הפתוח עם ניצולת שואה אשר תשתף את עדותה.

מפגשי "זיכרון בסלון" הינה יוזמה ייחודית ומרגשת אשר החלה לפעול לראשונה לפני מספר שנים ברחבי הארץ, ובהמשך גם ברחבי העולם, ביוזמת קבוצת יזמים חברתיים צעירים. במסגרת הפרויקט המרגש, נערכים מפגשים בלתי פורמליים בין ניצולי השואה וצעירים בבתים פרטיים המתנדבים לארח בסלונם, ולעיתים אף בבתי הניצולים, המאפשרים שיח והתבוננות מזווית אישית ואינטימית.

ההשתתפות היא בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל. ניתן להירשם באתר- http://www.zikaronbasalon.com/ ולפרטים נוספים- 03-5061838.