בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

תנועות הנוער של בת ים מטיילים בשבילי ישראל

  1. ראשי
  2. חדשות

14.04.2017

אביב הגיע- פסח בא! עם בוא האביב תנועות הנוער בבת ים מטיילים בארץ, לרוחבה ולאורכה ומנצלים את ימי חופשת הפסח להכרת הארץ.

החורף כבר מאחורינו, השמש מתחילה לצאת ולחמם את תושבי ישראל, הפרחים נפתחים והארץ נצבעת בצבעים צבעוניים וששגוניים לכבוד חג הפסח. גם השנה בני הנוער בבת ים בלטו בהתנדבויות ובעשייה כחלק מיום המעשים הטובים וכעת עם יציאתם לחופשת הפסח תנועות הנוער בעיר בת ים התפנו לפקוד את מסלולי הטיול השונים בארץ במהלך החופשה.

בני הנוער בבת ים אשר לוקחים חלק בתנועות הנוער השונות, לא מפספסים אף הזדמנות של יום פנוי ומנצלים אותו לטובת הכרת הארץ, עם פעילויות חברתיות מעשירות, הנהגה צעירה, שירת מורלים ועוד.

כך למשל, הנוער הלאומי יצאו לשני מסעות- מסע פסח צעירה ראשון עם לילה ומסע פסח בוגרת האורך שלושה ימים. המסלולים כללו את נחל תנינים, נחל צלמון, נחל עמוד ומעיין השכווי, נחל ציפורי. בין הטיולים המאתגרים, שולבו סדנאות, הרצאות, בישול בשטח וכן פעילויות ספורט שונות.

גם תנועת הנוער בני עקיבא יצאו לטיול של יומיים בהרי ירושלים, כאשר מבת ים יצאו יותר מ-100 חניכים ומדרכים. בני הנוער התחברו לאדמת הארץ, עמדו באתגרים הן בשבילי ההליכה והן בשינה ובישול בתנאי שטח. הטיול הסתיים באירוע שיא בלטרון, עם שאר חניכי התנועה, בו הם שרו ולמדו על ירושלים, על מורשת ישראל וכן על חבלי מולדת אחרים.

המש"צים (מדריכי שלח צעירים) מבית הספר חשמונאים הקימו מחנה בנושא ירושלים במקורות הירקון. תנועת מכסי צעיר מבת ים יצאה לטיול אביב מסורתי במשך יומיים לאיזור הגלבוע, ובסיום הטיול ערכו טקס חגיגי שבו קיבלו החניכים את הסיכות המוסרתיות של התנועה.

עיריית בת ים מעודדת ומעצימה את תנועות הנוער השונות בעיר, וכן מאמינה בהנהגה צעירה, הכרת הארץ, חינוך למורשת ישראל והתחברות לקהילה המקומית בעיר בת ים.

צילום: דוברות עיריית בת ים