בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

יום שכולו רק טוב

  1. ראשי
  2. חדשות

30.03.2017

בת ים ערכה יום שכולו טוב: אלפי מתנדבים מבת ים השתתפו ביום המעשים הטובים שהתקיים לאחרונה, זאת בשיתוף עם עמותת רוח טובה.

אלפי המתנדבים ובהם תלמידים, חיילים, סטודנטים, עובדי עירייה וחברות הבת וכן התושבים, התכנסו בהיכל התרבות בעיר בבוקר יום המעשים הטובים ומשם פתחו את ליבם והתנדבו במהלך היום בכ- 200 פרויקטים ברחבי העיר.

בין המיזמים השונים אשר התקיימו במהלך היום הזה היו בין היתר שיפוץ קוסמטי לחצרות של בתים פרטיים ברחבי העיר כחלק משדרוג המרחב הציבורי ומבצע ניקיון אביב לקראת פסח. כמו כן, מועצת הנשים בעיר בשיתוף בית הספר בן גוריון ושז"ר, בחסות ובשיתוף מסעדת ד"ר שקשוקה, החלו את המעשים הטובים עוד כמה ימים קודם לכן, והן חילקו כריכים וחטיפי שוקולד לחיילים בקווי הרכבת מבת ים ועד נהריה ודאגו לא לדלג על אף חייל במחווה המרגשת.

המרכז לגיל הרך אימץ את דיירי הדיור המוגן ע"ש עליזה בגין וערך ארוחת בוקר חגיגית וכן טיפולים קוסמטיים לאזרחיות הוותיקות. בית הספר רמות ניקה את חופי בת ים ודאג לסביבה ירוקה ונקייה, ותלמידי מלטון דאגו לשמח את המרכז לניצולי השואה.

בבית החולים "אברבנאל" מועצת הנשים בעיר עשו שמח, רקדו ושרו יחד עם החולים. במתנ"ס כינרת ערכו הפנינג בשיתוף עם מרכז הצעירים בעיר, כאשר כל ההכנסות עברו לחיילים בודדים הנמצאים בעיר וכן הוקמה עמדה לגיוס מתנדבים ל״אימוץ״ חיילים בודדים. כמו כן, התקיים שוק קח ותן שנערך במרכז לגיל הרך ובו התושבים הוזמנו לקחת וגם לתת: נעליים, תכשיטים, אביזרי נוי, ביגוד ועוד.

ראש העיר יוסי בכר נפגש עם המתנדבים ואף התקין מזוזה חדשה בדיור המוגן ע"ש עליזה בגין ובבית בשכונת עמידר. כמו כן, ציין ראש העיר, כי הוא מאד גאה במתנדבים בעיר בת-ים וכי הוא מעריך את עשייתם ואת תרומתם.

צילום: דוברות