בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

אלופת העולם בגלישה בביקור בבת ים

  1. ראשי
  2. חדשות

13.01.2017

אלופת העולם בגלישה, קריסה מור, בביקור ב"גל שלי" בבת ים

הגולשת הטובה בעולם, קריסה מור מהוואי, שזכתה באליפות העולם בגלישה שלוש פעמים, הגיעה ביום חמישי האחרון (12.1.17) לביקור בבת ים ונפגשה עם בני ובנות נוער מ"הגל שלי".

קריסה מור, בת ה- 24 מהוואי, הגיעה לביקור בישראל, אותו בחרה לחתום במפגש עם בני ובנות הנוער מעמותת "הגל שלי" הפועלת בעיר בת ים ומפעילה תכנית התפתחות אישית לנוער דרך גלישת גלים.

במהלך המפגש שוחחה מור עם הנערים והנערות, סיפרה להם על תחילת דרכה בעולם הגלישה ועל המסע המיוחד שעברה עד שקטפה את המקום הראשון שלוש פעמים ברציפות באליפות העולם. "הכל התחיל בגיל 4 כשאבי דחף אותי לגלים" סיפרה מור למשתתפים. "בגיל 12 הייתה הפעם הראשונה שאמרתי לאבי שאני רוצה להיות הכי טובה בעולם, לצורך כך הייתי צריכה להקריב, להתאמץ ולהתמיד."

בתום השיחה נכנסו הגולשים למים, שם חילקה אלופת העולם טיפים לגולשים הצעירים והראתה להם ביצועים מיוחדים.

ביקורה של מור עורר התרגשות רבה בקרב הגולשים והגולשות הצעירים, שעד לאותו מפגש ראו אותה דרך סרטונים ביוטיוב. במהלך המפגש סיפרו לה הנערים על פעילותם בגל שלי. כך לדוגמה דור, בן 18 אמר לה כי"הגל שלי זה הבית השני שלי, המשפחה השנייה שלי". אליאס גולש  בן 19 אמר כי "בים זה לא משנה עם מי אתה גולש, כולנו פה ביחד. כשאני נכנס למים אני לא רואה מוסלמי, נוצרי או יהודי. על הגלשן במים- כולנו שווים".

בתום המפגש אמרה קריסה מור למשתתפים: "זה רגע בלתי נשכח לבוא לפגוש אתכם, לשמוע את הסיפורים שלכם, זה מעורר השראה. מה שאתם עושים פה כאינדיבידואליים זה מדהים, אבל כולכם כקבוצה זה גדול יותר מהחיים ויוצר השפעה משמעותית לחיים של כולנו. תודה!"

עמותת הגל שלי, שפועלת בבת ים בשנים האחרונות מפעילה תכנית התפתחות אישית לנוער דרך גלישת גלים.  העמותה הפועלת בשיתוף עיריית בת ים יוצאת מתוך אמונה כי ניתן להעצים כל נער ונער דרך התמודדות ייחודית מול אתגרי הים. אחד מהערכים המובילים את העמותה הם שבעזרת נחישות והתמדה אפשר להצליח בים ובגלישה. וכמו בים ככה גם בחיים.