בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בשיחה עם בני נוער מבת ים

  1. ראשי
  2. חדשות

25.12.2016

כל אחד יכול:

מפגש מרתק של הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, עם 200 בני נוער ב'גל שלי' בבת ים על מוטיבציה והתמדה

מילה טובה מהרמטכ"ל: ביום רביעי (21.12) הגיע הרמטכ"ל לשעבר, רב – אלוף במילואים, בני גנץ להרצאה מרתקת עם למעלה מ-200 בני נוער מהגל שלי בבת ים על מוטיבציה והתמדה.

גנץ סיפר לבני הנוער, רובם לפני שירות צבאי, על חוויותיו משירותו הצבאי, שהחל איש שם בשנת 1977: "הייתי חייל מצ'וקמק, לא הייתי מבריק גדול, סך הכל הייתי חייל די בסדר. לא שונה מאף אחד שיושב כאן", סיפר גנץ לקהל ובכך נטע בהם את התקווה שאפשר להשיג הכל באמצעות נחישות והתמדה.

גנץ אף נתן כמה טיפים לחיילים שהיו חלק מההרצאה לגבי שירותם הצבאי ואיך להתנהל בתור חיילים ומפקדים כאחד, וענה על ששאלותיהם שעסקו בין היתר בשילוב נשים בתפקידי לחימה, מוטיבציה צבאית ופחדים בקרב. 

עוד אמר גנץ בשיחתו עם בני הנוער, שנמשכה כשעתיים "כל אחד מכם – לא רק חשוב, כל אחד יכול! לא משנה מי אתם, מאיפה באתם, במה כל אחד מכם מתעסק, מה יש לכם ומה אין לכם, העיקר רוח האדם ואני מרגישה שבחרתם לעשות משהו משמעותי ורציני".

לא סתם נבחר הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, להופיע בפני בני הנוער דווקא בגל שלי בבת ים, שכן העמותה, הפועלת בשיתוף עיריית בת ים, דוגלת בכך שיש לתת הזדמנות לכל נער ונערה, ללא קשר לרקע שלו. העמותה ביחד עם העירייה מקדמים פרויקטים לחינוך בני נוער באמצעות גלישת גלים, ומלמדים אותם להיות בעלי אמונה עצמית, חדורי מטרה ומלאי מוטיבציה בכל שלב ואספקט בחייהם, כמו בגלישת גלים, כך גם בחיים.