בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

עובדי העירייה הופכים למורים ליום אחד

  1. ראשי
  2. חדשות

22.12.2016

 

מורים ליום אחד:

נציגים מהנהלת עיריית בת ים הפכו למורים ליום אחד במסגרת 'יום המורה'

 

הם ביומיום משמשים במגוון תפקידים ניהוליים בעיריית בת ים, אך למשך יום אחד הפכו עובדי העירייה למורים.

במסגרת 'יום המורה' שחל היום (חמישי, 22.12) וצויין בכל מוסדות החינוך בעיר, יזמה עיריית בת ים פרויקט ייחודי שזכה לשם 'מורה ליום'. במסגרת הפרויקט, המתקיים לראשונה בעיר ובכלל בארץ, הוחלפו המורים בעובדי עיריית בת ים שהעבירו שיעורים בנושאים שונים, כאשר חלק בחרו ללמד על נושא הקשור בתחום עיסוקם והתמחותם, אחדים בחרו לעסוק באקטואליה או לדון בפרשת השבוע ואחרים החליטו לקיים פעילות הקשורה בחג החנוכה שאנו עומדים בפתחו.

 

כך לדוגמה מנכ"ל עיריית  בת ים עו"ד ארז פודמסקי-שקד קיים שולחן עגול עם תלמידי 'ברנקו וייס' שעסק בכל הסוגיות שהתלמידים ביקשו לשוחח עליהם;  סגנית ראש העיר אסתר פרון העבירה לתלמידי כיתות ז' ו- י' ב'אורט רמות' שיעור על פרשת השבוע; סמנכ"לית חינוך וקהילה ד"ר זיו חורב לימדה את תלמידי יב' ב'תיכון חדש דרכא' על חשיבות הלימודים האקדמיים; סגנה של חורב שמעון אטיאס העביר לשמיניסטים ב'שז"ר' הרצאה על שירות משמעותי בצה"ל;  מנכ"ל החברה לתרבות פנאי וספורט אריה ללוש לימד את תלמידי כיתות י' ב'אורט רמת יוסף' שיעור באזרחות וצדק חלוקתי; סגן ראש העיר אלי כהן העביר לתלמידי כיתה ג' ב'דוד אלעזר' שיעור על חג החנוכה, ובדומה לו גם מבקרת העירייה נעמי נעים לימדה את כיתות ב' בבי"ס 'סוקולוב' שיעור על החג, מנהגיו ומקורותיו.

מנהלים נוספים מעיריית בת ים לקחו חלק בפרויקט זה והעבירו שיעורים לתלמידי הכיתות השונות.

 

פרויקט 'מורה ליום' הוא כאמור פרויקט שיזמה השנה לראשונה עיריית בת ים כחלק מאירועי 'יום המורה' המתקיימים בעיר זו השנה הרביעית. כבר בשנתו הראשונה זכה להיענות גבוהה מצד עובדים ומנהלים בעירייה שסיפרו על שיתוף פעולה ועניין רב שגילו התלמידים בכיתות בהם לימדו. גם בשנים הבאות יתקיים הפרויקט ואף יורחב.