בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

אומרים למורים שלנו תודה מכל הלב

  1. ראשי
  2. חדשות

22.12.2016

אומרים תודה מכל הלב:

'יום המורה' בבת ים מעולם לא היה מרגש יותר

היום (יום חמישי, 22.12) נערכו מגוון אירועים ויוזמות בבתי הספר בבת ים, לרגל ציון יום המורה, במסגרתו יביעו התלמידים, ההורים והרשות את הערכתם והוקרתם למורות ולמורים, על תפקידם בחינוך דור העתיד.

השנה בת ים ציינה את החג בסימן 'תודה מכל הלב לאנשי החינוך שלנו'. במסגרת אירועי יום המורה שמתקיימים בעיר זאת השנה הרביעית, העניקה עיריית בת ים לכל אנשי החינוך שי צנוע כהוקרה על פעילותם החינוכית.

במוסדות החינוך השונים בעיר הכינו התלמידים יחד עם ההורים מחוות מגוונות למורים הכוללות: ארוחות מפנקות, שיעורי יוגה, מסאז'ים, סדנאות שוקולד, מכתבי תודה מתלמידים בעבר ובהווה ועוד מאות יוזמות מגוונות ומיוחדות שהתקיימו בבתי הספר ובגנים במהלך היום.

בין הפעילויות שהתקיימו השנה במסגרת יום המורה בבת ים:

 

בבן גוריון – כל צוות המורים הגיע בערב לבית הספר, וועד ההורים ארגן ארוחה חגיגית ומופע סטנדאפ אפ של צביה אהרוני בנושא הפרעות קשב.

נחשונים, יד מרדכי– הורים הכינו ארוחת בוקר למורים, ולימדו במקומם בשיעורים בכל הכיתות בבית הספר.

אורט רמת יוסף – התלמידים הכינו כתבי חידה למורים, שהובילו בסופו של דבר לצנצנות הפתעה וברכות שהכינו במיוחד בשבילם.

שז"ר – ההורים והתלמידים הכינו למורים ארוחת בוקר מושקעת, והמשיכו משם למשחקי כדורסל וכדורשת בין התלמידים למורים.

תיכון חדש ונחשונים – מועצת התלמידים הבית ספרית קיבלה את פניהם של המורים עם מוזיקה וארוחת בוקר מפנקת. בנוסף המורים קיבלו מכתבי ברכה מכל התלמידים.

רמות – פעילות של "פתיחת דלתות" בשיתוף וועד ההורים שארגנו להם ארוחת בוקר מפנקת. המורים קיבלו מהתלמידים מתנות וברכות ונהנו מסרט הוקרה שהכינו עבורם. בנוסף, נהנו המורים ממשחק באולינג מגבש שנארח לכבודם.

 

"יום המורה" הינו יום חג חדש בישראל, אשר זכה להכרה ושותפות של משרד החינוך ועשרות ארגונים חינוכיים בישראל, ביניהם ארגוני המורים, ההורים והתלמידים. עיריית בת ים אימצה היתה הרשות הראשונה שאימצה את היוזמה המבורכת עוד בשנתה הראשונה והפכה יום זה לשבוע של חג והוקרה לאנשי החינוך בעיר, כשהשיא הוא ביום המורה עצמו. בת ים היא בין הערים היחידות בארץ שהפכו את חגיגות יום המורה למסורת של ממש, בו לוקחים חלק כל ההורים והתלמידים ואחת לשנה מוקירים תודה מכל הלב לצוות החינוכי של העיר.

צילומים: דוברות