בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

דור העתיד של ברנקו וייס

  1. ראשי
  2. חדשות

29.11.2016

דור העתיד של ברנקו וייס:

 לראשונה מאז הוקם בעיר יצאו שניים מתלמידיו ללימודי יג' ויד' בתחום המחשבים והתוכנה

 

בית הספר ברנקו וייס ע"ש ז'קלין כהנוב ממשיך להצעיד את תלמידיו אל הישגים חינוכיים חדשים ומוצלחים, והשנה לראשונה מאז הוקם ביה"ס בעיר- יצאו שניים מבוגריו ללימודי יג' ויד' במכללות.

 

רוסטם ופין ואושר ואקנין, סיימו רק לאחרונה את לימודיהם בבית הספר עם בגרות מלאה ו-13 יחידות לימוד במגמת תקשו"ב (תקשורת מחשבים ורשתות) וכבר החלו ללמוד את שנת היג'.

כיום אושר ואקנין הוא סטודנט להנדסת תוכנה באורט סינגלובסקי תל אביב ורוסטם ופין - סטודנט לתקש"וב במכללת עמל א' בפתח תקוה. השניים, שסיימו את לימודיהם בברנקו וייס בהצטיינות, לומדים במכללות אלו במסגרת לימודי עתודה טכנולוגית ועם סיום שנתיים של לימודים יקבלו תעודת הנדסאי וישתלבו בצה"ל ביחידות המובילות בתחום המחשבים.

 

בשבוע שעבר ביקרו השניים ביחד עם משפחותיהם וצוות בית הספר בלשכת ראש העיר, יוסי בכר, שהעניק להם תעודת הצטיינות, בירך אותם על ההישג ואיחל להם המשך הצלחה בלימודיהם במכללה.

 

לאושר ורוסטם הוענקה גם מלגת לימודים על ידי יקב פלטר מרמת הגולן, שמלווה את בית הספר ותלמידיו לאורך השנה ומקיים בו פעילויות חינוכיות, וכן הוענקו להם מחשבים ניידים שישמשו אותם במהלך לימודיהם.

 

בית ספר ברנקו וייס הינו בית ספר "הזדמנות אחרונה" הקולט לשורותיו תלמידים שנפלטו ממסגרות חינוך שונות ובמידה רבה גם איבדו את האמון במערכת החינוכית וביכולתם לממש את עצמם מבחינה לימודית.

לדברי מנהל בית הספר איתן בר לב "מלבד החום והאהבה שמקבלים התלמידים במסגרת בית הספר, אנחנו גם מעניקים להם כלים להאמין בעצמם ולממש את המסוגלות שלהם. ההצלחה של אושר ורוסטם היא גאווה גדולה עבור בית הספר והיא מוכיחה שהכל אפשרי ושכל ילד וילדה יכולים להצליח ולהגשים את עצמם, עם השקעה, התמדה ונחישות".

 

 צילום: דוברות העירייה