בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

אלי יריב הודיע: תומך בברוט בבחירות

  1. ראשי
  2. חדשות

15.01.2023

עשרה חודשים לפני הבחירות, אומר מחזיק תיק החינוך והתרבות: ״העיר עוברת מהפכה, ברוט מנהיג במקצועיות, חכמה ויושר״

 

ראש העיר צביקה ברוט ממשיך להתחזק: ממלא מקומו אלי יריב, ראש סיעת בת-ים אחת, הודיע בסוף השבוע על תמיכתו בברוט גם בבחירות הגאות שייערכו בסוף השנה.

 

המשמעות: ברוט, שזכה בסקרים האחרונים שפורסמו לתמיכה של קרוב ל-70 אחוזים, מקבל חיזוק נוסף מהשותף הבכיר שלו. כעת צפויים להיחתם בקרוב הסכמים נוספים, זאת לאחר שמפלגת ישראל ביתנו כבר חתמה עם ברוט והצטרפה לקואליציה בראשותו לפני כמה חודשים.

 

יריב הוא חבר המועצה הותיק ביותר במועצת העיר, ובבחירות האחרונות זכה בארבעה מנדטים. הוא משמש כמחזיק תיק החינוך והתרבות, ויחד עם ברוט הובילו ביחד את המהפכה בחינוך ובתרבות שכללה את ההישג הגדול ביותר אי פעם באחוזי הבגרויות - 90.6 אחוזי הצלחה - וכן את פסטיבל האהבה הראשון שהיה בקיץ, ואת פסטיבל המזרקות בו ביקרו 100 אלף איש מכל רחבי הארץ.

 

בנוסף, יריב היה שותף מלא למאמצים של ברוט במלחמה בשחיתות, בחיסול הגירעון, ובהליכתה של בת-ים מעיר גרעונית לעיר מאוזנת וללא חובות.

 

כעת מובילה הנהלת העיר, בראשות ברוט ויריב, השקעה מאסיבית בפיתוח פארקים, גינות, החלפת מדרכות, וגם מקימים סיירת ביטחון אישי במימון העיריה. לזכותו של ברוט עומדת גם הורדת הארנונה כפי שהתחייב, וכן פרויקט חוג חינם לכל ילד שהבטיח וקיים לראשונה בישראל.

 

לדברי יריב, ״המטרה להמשיך את הרוח החדשה, האמיצה והפורצת דרך שמנשבת בעיר בשנים האחרונות. צביקה הוכיח שהוא ראוי לאמון הציבור, הנהיג אותה בחכמה, במקצועיות ובאחריות. יחד בכוחות משותפים הצלחנו להוביל את העיר למהפכה של ממש שממצבת את העיר בת ים כעיר מובילה בישראל״.

 

יריב הוסיף כי ״אני מתחייב שביחד נמשיך לעבוד קשה עבורכם, מסביב לשעון, ולא ניתן לעולם להחזיר את בת-ים לאחור. בת-ים היום מתעוררת, ואנו נדאג להמשיך את התנופה בעזרת ניהול מקצועי, שקיפות וניקיון כפיים. כמובן שעבודה רבה עוד לפנינו, ונמשיך בה בזכות האהבה שלכם״.

 

ברוט עצמו פרסם פוסט בו הודה ליריב על החברות, השותפות והאמון, וכתב כי ״כולנו ביחד נמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך את המהפכה בבת-ים, ולוודא שהעיר לעולם לא תחזור לאחור. עבודה רבה עוד לפנינו ונעשה אותה במקצועיות, בשיקול דעת, בשקיפות וניקיון כפיים״.

 

קרדיט: דוברות