בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
רישום לבתי הספר היסודיים תשפ

רישום לבתי הספר היסודיים תשפ"ה

  1. ראשי
  2. חינוך
  3. רישום לבתי הספר היסודיים תשפ"ה

אתר הרישום לכיתות א' תשפ"ה

 

לאתר הרישום לשנת תשפ״ה- לחצו כאן

לחוברת הרישום לשנת תשפ״ה- לחצו כאן

 

הורים יקרים וילדות וילדים אהובים,

העלייה לכיתה א' תמיד מרגשת, הפרידה מהגן והכניסה בפעם הראשונה אל תוך כותלי בית הספר, פגישת חברות וחברים חדשים, הכרת המורות והמורים ולמידת תכנים מעשירים ושונים כל כך מהמוכר.

ילדכם מצטרפים  השנה למערכת החינוך של העיר בת- ים, אנו מאמינים שחינוך איכותי הוא העתיד של ילדינו  ומשקיעים במערכת החינוך משאבים רבים מתוך ידיעה שחינוך איכותי הוא הבסיס לחברה וקהילה חזקה ומובילה.

בתוך משבר הקורונה נאלצנו להתאים את הלימודים לפי הנחיות ולדרישות שונות, בתקופה זו למדנו כמה חשובה המסגרת החינוכית, עד כמה חיוך של מורה ומשחק עם חברים הוא משמעותי וחשוב לילדנו. עד כמה הדבר מאפשר לילדים לחוש עוצמה כחלק מקהילה תומכת.

אנו סמוכים ובטוחים שתמצאו את מערכת החינוך בבת-ים כמערכת מעולה, הצוותים החינוכיים בעיר הם מהשורה הראשונה, מובילי חדשנות ויצירתיות ומאפשרים לכל ילד להביא את עצמו לידי ביטוי.  כחלק מהתפיסה החינוכית אנו פועלים להרחיב חשיבה יצירתית ויזמית במערכות החינוך השונות. 

השנה המשכנו את פעולות השיפוץ והחידוש במוסדות החינוך בעיר, השקענו תקציבים חסרי תקדים ואף האצנו את העבודות בהזדמנות שיצר משבר הקורונה. שופצו כיתות, מעבדות, אולמות ספורט, מגרשי ספורט ועוד כדי לאפשר לילדי העיר את התנאים הכי טובים ללימודים וכך נמשיך בשנים הבאות.

נושא החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות של הנהלת העיר, אנו מאמינים שחינוך איכותי הוא הבסיס כדי לאפשר לילדי העיר להצליח ולהיות כל מה שרק ירצו בעתיד.  ההשקעה בחינוך מורגשת ואנו רואים עלייה בתוצאות הבגרויות של תלמידי העיר, גם בשנת הקורונה, ומהצד השני אנו רואים את כמות הילדים המעורבים חברתית, שמשתתפים בפעילויות תנועות הנוער, מתנדבים ותורמים לקהילה.

אני מצפה לראות את ילדיכם היקרים בשערי בתי הספר שם יזכו לחינוך איכותי בסביבה תומכת, מעשירה ומחבקת.

שתהיה לנו שנת לימודים טובה, מוצלחת ובריאה.

 

     צביקה ברוט

     ראש העיר

 

 

הורים יקרים,

אנו מקדמים בברכה את ילדיכם המצטרפים בשנת הלימודים ה'תשפ"ה, הבאה עלינו לטובה למערכת החינוך היסודי בעירנו. 

אנו עוברים תקופה מאתגרת, אך לרגע לא מפסיקים לעבוד למענכם להמשיך את שגרת החיים, לצד ההתמודדות עם המגפה.

רמת החינוך בעיר, מהטובות והמשובחות במדינת ישראל , בעלת הישגים בכל פרמטר ובכלל זה אחוזי הזכאות לתעודת בגרות איכותית שעומדים על 86.8%.

אנחנו מאמינים שכל ילד וילדה הם יחידים ומיוחדים, עולם ומלואו. אנחנו מאמינים כי חובה עלינו להעניק לכל אחד מהם הזדמנות שווה.

הואיל ובשנים אלו מעצבים הילדים את אישיותם והזהות האישית הייחודית שלהם , אנו מייחסים חשיבות מכרעת לשנות הלימוד בגילאי היסוד, שנים בהן חווים הילדים באופן העוצמתי ביותר את יכולותיהם הלימודיות, הרגשיות והחברתיות כמו גם את תחושת המסוגלות שלהם,

אנו מקדישים משאבים העצומים בתחום התשתיות והבינוי, ליצירת מוסדות חינוך מזמינים ומכבדים. יצרנו מרחבי למידה המותאמים לצרכי העידן העכשווי, חידשנו סביבות למידה עם תשתיות דיגיטליות מרחבי למידה חווייתיים. 

אנחנו מפעילים תכניות חינוכיות נוספות לאורך היום בתחומי המדעים, האמנויות , תכניות  למצוינות מדעית טכנולוגית ,קידום הספורט הבית ספרי  ועידוד התלמידים ליטול חלק פעיל בתנועות נוער ופעילויות של מנהיגות חינוכית צעירה והשנה הפעלנו לראשונה  חוג חינם לכל ילד לילדי כיתות א-ג.

אנו נעשה כל מאמץ על מנת לענות לבקשותיכם ברישום, וככל שהביקוש יגדל על ההיצע בבית ספר מסוים - הבחירה תבוצע על ידינו באופן שוויוני ללא משוא פנים דין אחד לכולם, הזדמנות שווה לכולם. 

אנו מאחלים לכם ולילדכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת. 

 

   בברכה ובהצלחה,

     אלי יריב
     מ"מ ראש העיר

 

 

מי צריך להירשם לכיתה א' בשנה"ל תשפ"ה?

בני 6- שנולדו בין ט"ו בטבת תשע"ח, 1 בינואר 2018, ועד י"ג בטבת תשע"ח, 31 בדצמבר 2017

תקופת הרישום

הרישום יחל ביום חמישי, א' בשבט תשפ"ד,  11.1.2024 ויסתיים ביום רביעי, כ"א בשבט תשפ"ד  31.1.2024

היכן נרשמים?

הרישום מתקיים באופן מקוון באתר העירייה לכניסה לאתר הרישום לחץ כאן

אנו עומדים לרשותכם במענה טלפוני במספר: 03-5556400,

054-6326305

תהליך הרישום המקוון מתאפשר רק בתקופת הרישום​.

 

תהליך הרישום באינטרנט כולל חמישה צעדים

  1. כניסההקלידו את מספר תעודת הזהות של הילד , את מספר תעודת הזהות של ההורה הרושם ואת תאריך הלידה של הילד.
  2. פרטי הילדבדקו את פרטי הילדואת נכונותם. במידה וחל שינוי בכתובת המגורים, יש לשלוח אל המחלקה צילום של תעודת הזהות הכוללת את הכתובת המעודכנת (כולל הספח עם פרטי הילד)
  3. פרטי ההורים-אנא הקפידו על מילוי פרטים מדויקים כולל מספרי טלפון ודוא"ל.

שיניתם כתובת בעיר?- באפשרותכם לשלוח אלינו עמוד ראשון ואחרון של חוזה שכירות/קניה. בכל פניה הקפידו לציין את מספר תעודת הזהות של הילד

על הורים המתגוררים בכתובות שונות(גרוש/ה, פרוד/ה, הורה יחידני) חובה לשלוח אישור כתוב של ההורה השני לביצוע הרישום, על גבי צילום תעודת זהות של ההורה השני  

  1. בחירת זרם חינוכי ובי"סבחרו זרם חינוכי : הזרם הממלכתי או הזרם הממלכתי-דתיאם בחרתם בזרם הממלכתי-דתי – תפתח רשימת כל בתי הספר במרחב הממלכתי-דתי. אם בחרתם בזרם הממלכתי - רשימת בתי הספר לתיעדוף הינה רשימת בתי הספר במרחב אליו ילדכם משתייך לפי הכתובת.  יש לתעדף את כל בתי הספר במרחב.  

יש לבחור את הנימוק לבחירתכם, הנכון לאפשרות הראשונה שציינתם (או לפרט בהערות)

במידה ובחרתם בנימוק "איחוד אחים לומדים בתשפ"ה  אנא כתבו בהערות את השם המלא  של האח/ות, מס ת.ז. שלו והכיתה בה ילמד/תלמד בשנה"ל תשפ"ג.

  1. סיום הרישום:​בתום תהליך הרישום במערכת יופיע אישור כי בצעתם את הרישום, וכן תשלח אליכם הודעת סמס.

בתהליך הרישום ניתן לצרף מסמכים או לשלוח למחלקה במייל:

Keren-s@bat-yam.muni.il

ווטסאפ 0546326305 פקס:035556403

 מרכז הסיוע לרישום כיתות א' יפעל, בתקופת הרישום במחלקה לחינוך יסודי.

או במענה טלפוני ב 0546326305  035556424

שעות המענה הטלפוני בימים א',ב',ד',ה' בין השעות 08:00-14:00  |  בימי ג' בין השעות 09:00-16:00

 

אם ברצונכם לבצע רישום לצהרון בביה"ס (תכנית ניצנים) , לחצו על הקישור המתאים המופיע בסיום הרישום.

תשובות השיבוץ תתפרסמנה באתר העירייה החל מיום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 1.5.2024.

בקשות העברה למרחב שאינו באזור מגוריכם: בחינוך הממלכתי בלבד

בחינוך הממלכתי - אם ברצונכם לרשום את ילדכם לבי"ס שאיננו במרחב אליו אתם משתייכים, יש באפשרותכםלאחר ביצוע הרישום למרחב אליו אם שייכים,  למלא תחת בקשות שיבוץ מיוחדות את ביה"ס המבוקש, ולציין את הנימוק. ניתן לצרף/לשלוח מכתב מפורט. התשובות לבקשות העברה תתפרסמנה יחד עם תשובות השיבוץ.

הורים המתגוררים בכתובות שונות(גרוש/ה, פרוד/ה, הורה יחידני) חייבים לשלוח אישור כתוב של ההורה השני לביצוע בקשת ההעברה, על גבי צילום תעודת זהות של ההורה השני

 

תושבים חדשים בעירברוכים הבאים לבת ים  :)

עליכם לעדכן את כתובתכם ואת כתובת ילדכם במשרד הפנים ולשלוח אלינו בפקס/מייל/ווטסאפ את צילום תעודת הזהות המעודכנת, כולל הספח עם פרטי הילד/ה, יחד עם אישור על "ביטול רישום" מהרשות שאותה עוזבים.

בכל פניה הקפידו לציין את מס' תעודת הזהות של הילד.

לאחר שהמחלקה תבצע במערכת את שינוי הכתובת, תוכלו לבצע באינטרנט את הרישום לביה"ס במרחב אליו אתם שייכים.

 

ערעורים על השיבוץ

ניתן יהיה להגיש, החל מיום ראשון, כ"ה בסיון תשפ"ד, 2.6.2024 ועד יום חמישי ז' בסיון תשפ"ד, 13.6.2024 באתר האינטרנט בלבד.

התשובות לערעורים על השיבוץ תתפרסמנה באתר האינטרנט החל מיום שני, י"ח בסיון תשפ"ד, 24.6.2024 .

השלמת תהליך הרישום תתבצע בבתי הספר:

הורי התלמידים יוזמנו לפגישת השלמת רישום והכרות בכפוף להנחיות החל מיום ראשון, כ"ז בניסן תשפ"ד, 5.5.2024 , ועד ליום שישי, ט' באייר תשפ"ד, 17.5.2024