מחלקת היסעים

מחלקת ההיסעים של עיריית בת ים אחראית על תיאום והפעלה של מערך ההסעות עבור תלמידי העיר, ובמיוחד עבור תלמידי החינוך המיוחד, במטרה להבטיח הגעה בטוחה, סדירה ונוחה למסגרות החינוכיות.
הזכאות להסעה נקבעת בהתאם לקריטריונים של משרד החינוך, וכוללת תלמידים הזקוקים להסעה למוסדות חינוך ייעודיים בשל מרחק מגורים, מוגבלות או צורך מיוחד אחר.
לצד מערך ההסעות, מפעילה המחלקה גם מערך מלווים מוסמכים המלווים את הילדים בכל נסיעה – מהבית אל המסגרת החינוכית ובחזרה – תוך שמירה על בטיחותם ורווחתם.
אנו חותרים להעניק לכל תלמיד והורה שירות מקצועי, אדיב ואחראי ושמים את הבטיחות והאמון בראש סדר העדיפויות שלנו

פרטים נוספים בטלפון: 076-5300972
מענה טלפוני בימים: בימים א - ה - בין השעות שעות 6:30 – 19:00 | יום ו – 6:30 – 13:30.

יצירת קשר

מחלקת היסעים
personמנהל מחלקת הסעים: אריק יחיא
personטלפון: 076-5300972
personכתובת: החשמונאים 27 ת.ד. 10 בת-ים
personמענה טלפוני: בימים א - ה - בין השעות שעות 6:30 – 19:00 | יום ו – 6:30 – 13:30
personקבלת קהל: בימים א'-ה' בין השעות: 8:00-12:30 | יום ג 16:00 - 18:00
טבלת אנשי קשר - מחלקת היסעים
שם תפקיד טלפון נייד מייל
אריק יחיא מנהל מחלקת הסעים 03-5556361 [email protected]
אירית זהבי מנהלת מדור הסעים 03-5556446 [email protected]
משה ראובן מנהל מדור מלווים 03-5556330 [email protected]

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות נפוצות – הסעות לתלמידי חינוך מיוחד

מהו תפקידה של מחלקת ההיסעים?

תפקידה של מחלקת ההיסעים הוא להסיע את תלמידי החינוך המיוחד בביטחון ובאחריות אל המוסד החינוכי ובחזרה לביתם.


האם ההורה צריך להמתין עם הילד להסעה?

כן. על ההורה להיות עם הילד בנקודת האיסוף בשעה שנקבעה – בבוקר ובצהריים. אין להמתין לשיחת טלפון מהמלווה. רכב ההסעה אינו מחויב להמתין לתלמיד, בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך.


האם מותר לילד לנסוע לבד להסעה?

לא. ילד חינוך מיוחד חייב ליווי של מבוגר בדרך להסעה, בזמן ההמתנה בתחנה, בעלייה לרכב, בירידה ממנו ובעת חציית כביש.


האם יש צורך לעדכן על בעיה רפואית?

בהחלט. חובה לעדכן את המלווה אם לתלמיד יש בעיה רפואית מסכנת חיים, לדוגמה אפילפסיה.


האם נדרש בוסטר להסעה?

כן. ילדי גן חייבים לעלות בבוקר עם בוסטר (ללא חגורות). המלווה יחזיר את הבוסטר בצהריים עם הילד. חובה לוודא שהילד חגורת כראוי.


האם קיימת חובת חגירת חגורת בטיחות?

כן. חובה על כל תלמיד לשבת במקומו, לחגור חגורת בטיחות ולהישאר חגור עד לסיום ההסעה ועצירת הרכב.


באיזו דלת עולים ויורדים מההסעה?

העלייה והירידה תתבצע בדלת הייעודית לכניסת נוסעים בלבד.


מה קורה אם ילד לא מתנהג כראוי במהלך ההסעה?

ילד שיסכן את עצמו או את הנוסעים, או שיפר את כללי ההתנהגות – יושעה מההסעה לאחר בדיקה ובשיקול דעת של הגורמים המקצועיים


האם מותר להורה לדבר עם הנהג?

תפקידו של הנהג הוא להסיע את הילדים בבטחה וללא הסחות דעת. הכתובת עבור ההורה הוא המלווה. במידת הצורך, גם מוקד ההיסעים עומד לרשותכם. בשום אופן אין לפנות ישירות לנהג.


מה עושים במקרה שיש בעיה עם ההסעה?

יש לפנות למלווה או למוקד ההיסעים: טלפון: 076-5300972.


מתי מתחילות ההסעות בבוקר?

בתוך בת ים – החל מהשעה 6:45
מחוץ לעיר – החל מהשעה 6:30


מה משך זמן הנסיעה המרבי בתוך העיר?

משך הזמן המרבי לנסיעה בתוך העיר הוא עד שעה.


מתי התלמידים מגיעים למוסד החינוכי?

התלמידים מגיעים למוסד החינוכי לא לפני השעה 7:30


האם כל תלמיד חינוך מיוחד זכאי להסעה?

תלמידי חינוך מיוחד הלומדים בכיתה רגילה (שילוב) זכאים להסעה רק אם הם לומדים במוסד הקרוב לביתם, או בהתאם ללקות – לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך.


כיצד ניתן לעדכן שינוי כתובת להסעה?

יש לעדכן באמצעות טופס מקוון - לחצו כאן.


מה עושים במקרה של שינוי מספר טלפון או כתובת?

יש לעדכן את מחלקת ההיסעים במספר טלפון נייד ומספר טלפון במקום העבודה. חובה לעדכן בכל שינוי על מנת שנוכל לתקשר אתכם בקלות במידת הצורך.