עיריית בת-ים מביאה את הגביע הביתה
נבחרת הכדורגל העירונית זכתה באליפות אירופה למקומות עבודה
נבחרת הכדורגל של עובדי עיריית בת-ים רשמה הישג מרשים כשזכתה במקום הראשון בטורניר האירופי למקומות עבודה, שנערך בפראג, והוכתרה לאלופת אירופה, כנבחרת הישראלית היחידה.
בטורניר השתתפו 16 קבוצות ממדינות שונות ברחבי אירופה, בהן: איטליה, הונגריה, גרמניה, פורטוגל, שוודיה ואנגליה. לאורך התחרות הציגה הנבחרת יכולת מקצועית גבוהה, עבודת צוות מרשימה ורוח ספורטיבית.
הקבוצה סיימה את שלב הבתים במקום הראשון, המשיכה לניצחונות ברבע הגמר, בחצי הגמר ובמשחק הגמר, והשלימה טורניר מושלם עם שישה ניצחונות בשישה משחקים עד לזכייה בתואר האירופי.
עיריית בת-ים מברכת את שחקני הנבחרת ואת הצוות המקצועי על ההישג המכובד, אשר מביא גאווה גדולה לעיר ולמדינת ישראל וממחיש את ערכי המצוינות, המחויבות וההתמדה המאפיינים את עובדי העירייה גם מחוץ לשעות העבודה.
ראש העיר, צביקה ברוט: "אני גאה בעובדי העירייה שהוכיחו שאפשר לייצג את בת-ים ואת ישראל בכבוד גם על מגרש הכדורגל. ההישג הזה הוא עדות לרוח הצוות ולמצוינות שמאפיינות את העובדים שלנו בכל תחום. כל הכבוד לשחקנים שהביאו את התואר האירופי הביתה".



צילום: עיריית בת-ים