אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית בת-ים יוזם, מפתח ומספק שירותים חברתיים שונים, בשאיפה לחזק את רווחת הפרט ואת רווחת המשפחה, לטפל במצוקות אישיות וחברתיות של התושבים ולשפר את איכות חיי הקהילה בעיר.
האגף הנו יחידה מקצועית בתוך עיריית בת-ים. מחלקות ויחידות האגף מספקות שירותי אבחון, איתור, טיפול ומניעה אינטגרטיביים, במטרה להוות מערכת ממוקדת, חדשנית, איכותית ומקצועית, המבוססת על ערכי שוויון וצדק חברתי.
האגף יוזם, מתכנן ומפתח שירותים אוניברסליים לפרט, למשפחה ולקהילה, תוך התמקדות באוכלוסיות בעלות צרכים ייחודיים ומתן עדיפות להן.
מחלקות האגף השונות פועלים על פי חוקים ממלכתיים ועירוניים , תוך שימוש במתודות שונות של עבודה סוציאלית - פרטנית, קבוצתית וקהילתית.
מקרי חירום: אחרי שעות העבודה, יש לקרוא לכוננים באמצעות המוקד העירוני.
יצירת קשר
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
אגף הרווחה | מזכירות האגף | 03-5556199 שלוחה 1 | [email protected] |
שאלות נפוצות
אגף הרווחה
מהם הקריטריונים לפתיחת תיק באגף הרווחה?
יש להגיע עם ת"ז מעודכנת, על הפונה להיות רשום כתושב בת-ים ולצרף מסמכים עם פירוט הבעיה
האם חייב לקבוע תור לפתיחת תיק פנייה?
לא, ניתן להגיע לצורך מילוי טפסים, לאחר מילוי הטפסים יהיו כ-14 ימי המתנה עד שעו"ס ייצוא עמך קשר.
כיצד ניתן לפתוח פנייה לאגף הרווחה?
עלייך לפנות למחלקה המתאימה לאתגר (קשישים למחלקת האזרח הותיק ומשפחתו, במקרה של אלימות במשפחה אז למרכז לשלום המשפחה, ועוד). במקרה של פנייה כללית, נא להגיע לאגף הרווחה בנגבה 13, ולמלא טופס פנייה. חובה להביא ת.ז ובמידת הצורך גם טפסים המוכיחים את האתגר. כרגע, רק למחלקת פרט ומשפחה ניתן לפתוח פנייה באופן דיגיטלי, אך בהמשך יפתחו לכל המחלקות האפשרות לפנייה דיגיטלית.