ארנונה

מידע כללי - העברת פניות באמצעות טפסים מקוונים לאגף ההכנסות

אגף ההכנסות מאפשר לכם לקבל שירות בנושאי ארנונה ללא צורך בהגעה למשרדי העירייה.
את השירות ניתן לקבל באמצעות מילוי ומשלוח טפסים מקוונים מתוך רשימת הטפסים שבהמשך.
אנו ממליצים לכם להעדיף את העברת הפניות אלינו באמצעות טפסים מקוונים, אשר מאפשרים להעביר את הפניות באופן ממוחשב, לקבל עדכון לגבי מצב הטיפול בפניות ולצרף מסמכים חסרים ככל שידרשו עד לסיום הטיפול בפניות.

לתשומת ליבכם:

  1. לא ניתן להעביר פניות בטופס מקוון לבעלי מספר דרכון בלבד. במקרה כזה יש להגיש הבקשה בתאום תור מראש לנציג שירות קבלת קהל במשרדי האגף. לתאום תור מראש יש ללחוץ כאן >>
  2. טופס "פנייה כללית לאגף ההכנסות" מיועד להעברת פנייה רק למקרים שבהם אין טופס מקוון יעודי לתוכן הפנייה המבוקש. בטופס יש לבחור את נושא הפנייה מתוך רשימת הנושאים. אם לא נמצא נושא ברשימה – יש לבחור נושא "אחר".
  3. טפסי הבקשה לקבלת הנחה בארנונה מיועדים להגשת בקשות להנחה מתשלום הארנונה לדירת מגורים בלבד (למעט בקשה לקבלת הנחה מתשלום ארנונה בגין נכס ריק או נהרס או ניזוק).
    לקבלת מידע מפורט על הזכאות לקבלת הנחה מתשלום ארנונה כללית לדירת מגורים יש ללחוץ כאן >>
  4. טופס "בקשה להנחה אחרת בארנונה" מיועד להעברת בקשה להנחה מתשלום הארנונה לדירת מגורים בלבד רק למקרים שבהם אין טופס מקוון יעודי להנחה המבוקשת.

לרשימת טפסים מקוונים לחץ כאן