בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית

פארק הים

חיים חדשים בגוש דן

הכירו את החוויה הכי מרגשת שאתם עומדים לפגוש בקרוב: "פארק הים" בבת ים - הסיטי החדשני והכי נחשק בגוש דן, שמציע חוויית חיים אורבנית תוססת יחד עם קרבה צמודה לים. מתחם מרהיב של מגורים, בילויים, קניות, עסקים, תעסוקה ותיירות, שייקח אתכם לגבהים חדשים של כיף ואיכות חיים

"פארק הים" – מתחם המגורים, הבילויים, התעסוקה והפנאי החדש של בת-ים, המוקם בימים אלה - הוא לא עוד פרויקט נדל"ן עירוני רגיל. "פארק הים", פרויקט הדגל של העיר, עומד להיות המתחם הכי נחשק ונחשב בגוש דן. ויש לו המון סיבות טובות:

10,000 יחידות דיור מרהיבות, הנבנות בסטנדרטים ירוקים הכי גבוהים שיש, מרכז בילויים וקניות מדליק, מרכז תעסוקה ומסחר מודרני, המשתרע על פני כ-2 מיליון מ' וכולל את מרכז העסקים up, מתחם מלונות מדהים, פארק חוף יפהפה, מרכז אקדמי, מרכז ספורט חדשני, מבני ציבור ותרבות - וכל אלה ממוקמים על רצועת חוף עוצרת נשימה, בעיר תוססת, בעלת חיי פנאי ותרבות מרתקים, שחרטה על דגלה גם את נושא איכות הסביבה.

כאן גרים בכיף גדול
כדי שהמשפחות שיגיעו להתגורר ב"פארק הים" ירגישו על גג העולם, הושקע בפרויקט תכנון קפדני, שמעניק את מירב תשומת הלב לצרכים של המשפחה המודרנית: גם איכות חיים מדהימה של מגורים בסטנדרטים חסרי תקדים, על רקע טבע ירוק ומרחבים כחולים עוצרי נשימה - גן עדן אמיתי לילדים ולכל המשפחה; גם מתחם שוקק חיים של מרכזי בילוי, קניות, תעסוקה, עסקים ותיירות; גם חיבור למרקם האורבני התוסס של בת-ים - לחיי הפנאי והתרבות המרתקים שלה, לחיי הקהילה החמים שבה ולחינוך הכל-כך איכותי שהיא מציעה לתושביה.

רוצים לתפוס שלווה בדירה המפנקת שלכם, על חוף הים או בפארק? יש. בא לכם לצאת לשופינג כיפי? יש. בא לכם בית קפה או פאב מדליק? יש. רוצים לשמור על כושר? יש. רוצים לבלות בעיר באחד האירועים הססגוניים שיש בה תמיד? יש. עולם ומלואו, והכל במקום אחד.
לא מפתיע שמתחם המגורים החדש של "פארק הים" הוא סיפור הצלחה חסר תקדים כבר עכשיו.

תכנית בי/ 410/ 4/ מק - הגדלת הקישוריות וניצול מיטבי של שטחי הציבור

תכנית זו מהווה שינוי בסמכות מקומית לתכנית הראשית החלה על רובע המגורים בדרום מערב בת ים - בי/מק/1/410. התכנית משפרת את קישור הרחובות אל השכונות הסובבות ומטיבה את הגישה והשימוש העירוני בפארק שבמרכזה על ידי תוספת דרכי הגעה אליו ודרכו. התכנית מחלקת מחדש בצורה מודולארית את שטחי הציבור שבלב השכונה על מנת לאפשר את הקמתם בשלבים וכן על מנת לקשרם טוב יותר אל השכונה וסביבותיה.

התכנית הופקדה להתנגדויות ביום 29.11.17.

להלן קישור למסמכי התכנית:

http://mavat.moin.gov.il/MavatPS/Forms/SV3.aspx?tid=4&tnumb=502-0400747