בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חברה וקהילה

שריאל סלמון-אוזמו

  1. ראשי
  2. חברה וקהילה
  3. שריאל סלמון-אוזמו

שריאל סלמון-אוזמו, בוגרת תיכון שז"ר, חוקרת מוח ומדענית מצטיינת

 "נולדתי בבת ים, אחות לשלושה אחים. בת 23, בוגרת תיכון שז"ר, מסיימת בימים אלה תואר ראשון בתכנית מחקרית בלימודי ביולוגיה ופיזיקה, עם דגש במדעי המוח, במסלול למצטיינים, באוניברסיטה העברית בירושלים.

אני מתעניינת מאוד במדעים מאז ילדותי, גם בהמשך הקריירה האקדמית ארצה להתמקד בחקר המוח, האחראי והמופקד על הכל: גם על החלקים הפיזיים וגם על הרגשיים. תחום המאפשר שילוב בלתי נמנע בין גוף לנפש.

אני לקוית  ראיה, ועל אף האתגר הגדול, אין זה מהווה מחסום מייעדיי. בין היתר, שימשתי בתפקידי דוברות וביקורת במועצת הנוער העירונית בבת ים, המחוזית והארצית. סיימתי קורסי עזרה ראשונה שונים והתנדבתי במד"א. על ההצטיינות בלימודים ובעשייה הקהילתית, קבלתי בשנת 2009  את אות רמון ע"ש אילן ואסף למצוינות.

אחרי סיום התיכון עשיתי שנת שירות לאומי בבת ים. עסקתי בכתיבת תכניות הדרכה, העברת הרצאות ותכניות בבתי הספר למניעת אלימות וקבלת האחר, במסגרת 'אסיף' ו'שחריות'. גרתי בירושלים במהלך הלימודים ונהניתי מאוד מהחוויה לגור בה. אני מאורסת ועומדת להינשא."

 

שריאל אוזמו: "בת ים, מהווה עבורי בסיס וקרקע היציבה שאפשרה לי לצמוח אל החברה והמדע. בת-ים היא המקום שהקנה לי את הכלים המשמשים אותי כל העת במהלך התפתחותי כאזרח הוגן, אדם לומד ואשת קריירה. כאן למדתי לקחת קושי ולהפכו להזדמנות.

אני מאחלת לבת ים בשנות ה-90 לפרוח ולשגשג קהילתית, כלכלית וחברתית. ושתמשיך לחנך את מלח הארץ לדרך הרעות, קבלת האחר ואהדת המולדת. בגאווה ובשמחת הלב, יש לנו את בת ים ואין לנו עיר אחרת".