בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חברה וקהילה

מתן איגליצקי

  1. ראשי
  2. חברה וקהילה
  3. מתן איגליצקי

מתן איגליצקי, בן 14.5, תלמיד בביה"ס "חשמונאים", מתחרה מתאמן בהרמת משקולות, לחימה בטכניקות שונות ואימוני קרבות במועדון הפועל מופת, כאן בבת-ים.

"התחלתי להתאמו בג'ודו כשהייתי בן ארבע. בהמשך גם עברתי גם לסמבו. זו אמנות לחימה מודרנית ושיטה להגנה עצמית שהצבא הרוסי פיתח. מאז שאני בן 10, השתתפתי בחמש אליפויות ישראל, ולפני שלוש שנים השתתפתי באליפות הולנד הפתוחה - זכיתי במקום החמישי! ובאליפות בהולנד שנערכה בחודש מרץ, זכיתי במדליית זהב במקום הראשון.

אני מתאמן כל השבוע בתחומים שונים כמו הרמת משקולות, טכניקות לחימה וכמובן אימוני קרבות. האימונים שלי הם במועדון הפועל מופת, אצל המאמן שמלווה אותי כל השנים, שי גייזינגר.

אני לא נותן לעיסוק בספורט להפריע לכלום. אני תלמיד מצטיין במגמת המשפטית בתיכון "חשמונאים". הייתי שנתיים יו"ר מועצת התלמידים, והשנה אני סגן היושב ראש ונציג בית הספר במועצת הנוער.

אני אוהב מאוד את בת ים שבה גדלתי. היא קלה להתמצאות ולמרות שאני לא מכיר כל רחוב, תמיד ידעתי איך חוזרים הביתה. יש בה הרבה מסגרות חברתיות לבני נוער ולא משעמם בה. הפינה האהובה עלי היא הגבעה ליד חוף תאיו שמשקיפה לים, מקום מקסים להיות שם ולרכב על אופניים. אני מאחל לבת ים עוד 90 שנים כמו הראשונות, שהיא תמשיך להתפתח ושיבנו בה עוד מגרשי ספורט בגינות".