בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

קיץ בטוח בבת-ים

  1. ראשי
  2. חדשות

04.07.2017

קיץ בטוח

עיריית בת ים ומשטרת ישראל קיימו כנס להעלאת הביטחון והסדר הציבורי בחופים ובטיילת במהלך עונת הרחצה

אתמול (שני 3.7) התקיים בבת ים כנס "איכות חיים בחופי בת ים" בהשתתפות נציגי עיריית בת ים, נציגי משטרת ישראל , נציגי ועדי בית המתגוררים בסמיכות לחופי הים ובעלי עסקים באזור החוף וטיילת.

במהלך הכנס , שנערך במעמד ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, ומפקדת מרחב איילון של המשטרה, נצ"מ סיגל בר צבי, הוצגו פעולות השיטור והאכיפה שמבצעת משטרת ישראל בטיילת ובחופים במהלך הקיץ, וכן פעולות האכיפה, שירותי ההצלה והשירותים השונים הניתנים על ידי עיריית בת ים.

עוד במהלך המפגש הציגו נציגי ועדי הבתים וכן בעלי העסקים במקום את הצרכים שלהם ואת הסוגיות הטובות והבעייתיות שבהם הם נתקלים במהלך עונה זו.

במסדרת השיח המשותף הוחלט על הקמת צוות חשיבה משולב שידון בכל הסוגיות העלו ובכל בעיה שתתעורר על מנת לתת מענה ופתרונות מיטביים למען איכות חייהם של התושבים ובעלי העסקים במקום.

רק לאחרונה הקימה משטרת ישראל בשיתוף עיריית בת ים צוות שיטור חופים, במסגרתו שוטרים רכובים על סגווי החלו לסייר בטיילת ובחופי בת ים. היחידה מורכבת כרגע מ-10 שוטרים על סגווי חדשני ותתרחב בהמשך כחלק מתגבור משמעותי של השיטור והאכיפה ברחבי העיר וחיזוק תחושת הביטחון והנגישות לתושבים ולרוחצים בחופים.

ראש העיר, יוסי בכר אמר במהלך הכנס כי "מדי קיץ פוקדים את החופים ואת טיילת בת ים למעלה ממיליון איש, דבר מבורך, שתורם מאוד לפיתוח העיר והעסקים בה, אך גם מהווה אתגר ומחייב היערכות של העירייה והמשטרה לשמירה על הסדר ולמניעת הפרעות לחיי התושבים. המפגש הזה הוא הזדמנות בעבורינו ליצור שיח משותף שייתן מענה ופתרונות לכל הסוגיות שעולות במהלך הקיץ, ויבטיח קיץ מהנה ומוצלח לכולם."

מפקדת מרחב איילון, נצ"מ סיגל בר צבי הוסיפה ואמרה כי "קיים שיתוף פעולה פורה בין העסקים והעיריה למשטרה ובכוונתינו להמשיך לחזק את שיתוף הפעולה על מנת להמשיך ולשפר את איכות החיים במקום."

 

צילומים: דוברות עיריית בת ים