בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

קיץ הגיע חופש בא

  1. ראשי
  2. חדשות

26.06.2017

קיץ הגיע חופש בא:

26,000 תלמידות ותלמידי בת ים יצאו השבוע לחופשת הקיץ אחרי שנת לימודים מוצלחת במיוחד

 

שנת הלימודים תשע"ז מגיעה השבוע לסיומה. 26  אלף תלמידות ותלמידי בת ים מהגן ועד יב' יאפסנו את הילקוטים למשך חודשיים ויצאו אל החופש הגדול.

 חלקם יצטרפו את הקייטנות השונות שמציעה העיר, הבוגרים יותר יצאו לעבוד במגוון עבודות נוער שמצאו ביריד התעסוקה העירוני , ולכולם תחכה בשעות אחה"צ פעילות מגוונת שיזמה העירייה בגינות הציבוריות ובמוסדות התרבות השונים בעיר.

תשע"ז התאפיינה כשנה נוספת של הישגים מרשימים למערכת החינוך העירונית:

·    עליה נרשמה באחוזי הזכאות לבגרות שעומדים על 82% וצפויים לעלות עם קבלת תוצאות הבגרויות הנערכות השנה. מדובר הנתון הגבוה ביותר שהרשם אי פעם בבת ים.

·    השנה נרשם זינוק של 100% בתוך שנתיים בכמות תלמידי העיר הניגשים לחמש יחידות מתמטיקה.

·   על פי נתוני מיצ"ב אקלים, שבחנו את מידת שביעות הרצון של תלמידי בת ים עולה כי 80% תלמידי בת ים מרוצים ממערכת החינוך בעיר לעומת הנתון הארצי שעומד על 72% בלבד.

·   6 תיכונים זכו להיכלל ברשימת התיכונים הערכיים בישראל, על פי שנתון שפרסם משרד החינוך. מדובר בעליה של 300% בתוך שלוש שנים.

·   581 תלמידי תיכון קיבלו תעודת הצטיינות על מעורבות חברתית ועשייה קהילתית, ולראשונה גם 41 תלמידי יסודי זכו לקבל תעודת הצטיינות בגין פעילות התנדבותית – קהילתית.

·   לראשונה בישראל, יצאו יחד כל שכבות יא' לצו ראשון, במסגרת מודל גיוס ייחודי שיזמה ומקדמת עיריית בת ים בשיתוף צה"ל.

·   במהלך שנת הלימודים תשע"ז הותקנו מערכות להתראה מפני רעידות אדמה ב- 27 בתי ספר שנבנו לפני שנת 1980.

·   עשרות מתחמים להורדת ילדים הוקמו במהלך השנה בקרבת בתי ספר וגנים.

·   9 גני ילדים חדשים נפתחו השנה והם מצטרפים ל- 14 גנים שנבנו בשלוש השנים האחרונות. בימים אלו מתכננים הקמתם של גנים נוספים בעיר שיפתחו בשנה"ל תשע"ט

·   בתי ספר רבים זכו בהצטיינות בתחומים שונים, להלן חלק מהזכיות:

    o   תלמידי תיכון חדש דרכא זכו במקום הראשון בתחרות בינלאומית ברובוטיקה.

    o   תלמידות חט"ב חשמונאים זכו במקום הראשון בתחרות בניית אתרים ותלמידי חט"ב "חשמונאים" זכו במקום השני בארץ באולימפיאדת הפיזיקה.

   o    תלמידי ביס ספר הרצל זכו במקום הראשון בתחרות חקר מדעי שיתופי במסגרת תכנית 'גלוב' המתקיימת בחסות סוכנות החלל הבינלאומית נאס"א.

   o   מערכת החינוך של בת ים זכתה בפרס "יקיר נתיב האור" על פעילותה על פעילותה הקהילתית להטמעת תכני בטיחות וחיסכון לחשמל.

   o   לראשונה קיימה העירייה תחרות יזמות קהילתית במסגרתה זכה בית הספר אורט רמת יוסף, על פרויקט משותף עם תלמידי ביה"ס "מסילות" שתלמידיו סובלים מפיגור שכלי, למקום השני הגיעה אולפנת צביה ש- 35 תלמידות מתוכה גזמו את שיערן ותרמו אותו למען נשים חולות בסרטן ובמקום השלישי -  בית ספר המר- דרכא, שתלמידיו ערכו מיזם של חלוקת מנות חמות  לקשישים נזקקים. במשרד החינוך יפיצו את היוזמה הבת – ימית החשובה בערים נוספות  בארץ.

  o   בית ספר "יד מרדכי"  זכה במקום השני בתחרות הארצית "עתיד בטוח" ליוזמות לבניית חברה טובה יותר.

בימים אלו החלו שיפוצי קיץ בחלק ממוסדות החינוך, שיתקיימו לאורך הקיץ כולו ושדרגו את סביבת הלימודים של עשרות אלפי ילדי בת ים בשנת הלימודים הבאה.

 

חופשה נעימה!