בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

חברי עמותת הוותיקים "בית וגן" ערכו מפגש גדוש בהיסטוריה בת ימית

  1. ראשי
  2. חדשות

19.06.2017

מפגש גדוש בהיסטוריה בת ימית ערכו חברי עמותת הוותיקים "בית וגן" לסיכום שנת הפעילות

 

רבותי ההיסטוריה חוזרת: העמדות המופגזות ממלחמת השחרור, חוף סלע אדם שהיה פתוח לרחצה לחיילים בריטיים בלבד, עונג שבת שנערך לפני 87 שנים עם המורה אונא, סיפורו של זלמן סופר בן ה-85 – שהיה הלוחם הצעיר ביותר, בן 16, במלחמת השחרור, וגם מפגש היסטורי בין יאיר גולדפד בן 83 למי שהייתה מדריכת הגדנ"ע צביה זיגל בת ה-85.

זיכרונות אלה ורבים אחרים הועלו במפגש נוסטלגי שערכו חברי עמותת "בית וגן" מייסדים בני מייסדים וותיקים לסיכום שנת הפעילות תשע"ז בבית "יד לבנים" בעיר.

את הערב הובילה חנה וולפרט לבית עזיז, אשר מנחה את ערבי הנוסטלגיה למעלה מעשרים שנים. בחלק האמנותי נערכה שירה בציבור של שירי  ארץ ישראל בליווי אקורדיון.

ראש העיר, יוסי בכר, הודה בדברי ברכתו לחברי העמותה על תרומתם הרבה לשימור ההיסטוריה ומורשת העיר במהלך השנים, ובמסגרת אירועי ה-90 לעיר.

עוד הוסיף ראש העיר כי "לכבוד היה לנו להעניק לכם את אות אבירי בת ים ביום העצמאות ה-69. אנו רואים בכם שותפים של כבוד לשימור ההיסטוריה למען הדור הצעיר".

כיבדו את האירוע בהשתתפותם: חברת הנהלת העיר ומחזיקת תיק החינוך אסתר פרון  וסגן ראש העיר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים אלי כהן.

 

צילומים במסגרת אות אבירי בת ים: יואב פלי

צילומי האירוע דוברות