בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

קול קורא למשוררים בפסטיבל בת-ים הבינלאומי לתאטרון ואמנות רחוב

  1. ראשי
  2. חדשות

18.05.2017

קול קורא למשוררים!


לרגל חגיגות 20 שנות "פסטיבל בת-ים הבינלאומי לתאטרון ואמנות רחוב", אנו גאים לקיים מיצג הקראת שירה בשיתוף "התרבוטק-הספרייה העירונית" מיצג הקראת השירה יתקיים בכל אחד מערבי הפסטיבל במתחם מיוחד, הכולל הגברה ותאורה, ויתבצע בסבב הקראות של המשוררים, בפרקי זמן של עד 5 דקות לכל שיר.
בנוסף, תינתן אפשרות להצגה עצמית קצרה של כל משורר/ת. על כל משורר ששיריו ייבחרו להקראה בפסטיבל להיות פנוי וזמין בימי ובשעות הפסטיבל: ימים ד' ה', 23,24 באוגוסט בין השעות 19:30-24:00. מוצ"ש 26 באוגוסט, בין השעות 20:30-24:00

פסטיבל בת ים לתאטרון ואמנות רחוב הינו פסטיבל חוצות המיועד לכל המשפחה ולא ייתן במה לשירה הכוללת שפה לא הולמת, למסרים פוגעניים ולדברי הסתה וגזענות. משורר שיבחר מתחייב לשלוח את שיריו לפסטיבל ולהקריא רק את השירים שיאושרו.

משורר אשר התקבל לפסטיבל, חתם על התחייבות זו, השתתף בפועל, ועמד בכל התנאים שלעיל, יהיה זכאי לקבל בתום הפסטיבל, כרטיסיית חינם בשווי 350 ש"ח למגוון אירועי התרבוטק, ללא הגבלת זמן, כאות תודה על השתתפותו.


משוררים הרוצים להשתתף, ומקבלים את התנאים שלעיל, מוזמנים לשלוח את פרטיהם המלאים: שם ושם משפחה, מס' ת.ז, כתובת מגורים, כתובת מייל, טלפון נייד וטלפון נוסף במידה ויש. כמו כן יש לצרף 4 שירים מקוריים.

את הפרטים יש לשלוח לדוא"ל:
תרבוטק- ספרייה עירונית ומרכז תרבות. sifriaby@gmail.com
*הפניה מנוסחת בלשון זכר אולם היא מיועדת לכל המינים