בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

אותות יקיר העיר ופרח העיר יוענקו ביום העצמאות ה-69 למדינת ישראל.

  1. ראשי
  2. חדשות

25.04.2017

אותות יקיר העיר ופרח העיר יוענקו לשישה תושבי בת ים ביום העצמאות ה-69 למדינת ישראל

חברי עמותת "בית וגן" יקבלו את אות אבירי בת ים

בערב יום העצמאות ה-69 לישראל, יעניק ראש העיר, יוסי בכר, את אות יקיר העיר ופרח העיר לשישה תושבים כהוקרה וכהערכה על תרומתם הייחודית ועשייתם יוצאת דופן למען העיר ותושביה.

הטקס יתקיים כחלק מחגיגות יום העצמאות בעיר ויערך 1.5.17, בשעה 21:45 באמפי פיס.

ואלו יקירי בת-ים בשנת תשע"ז:

חנה וולפרט (בן עזיז)  מוותיקות העיר בת ים, ממקימי עמותת וותיקי בת ים "בית וגן", מזכירה בהתנדבות ופעילה מרכזית משנת 1991. שירתה במלחמת השחרור בהגנה על העיר. מרבה להתנדב במסגרות שונות ובבתי ספר ומספרת על שנותיה הראשונות של בת ים.

הרב יעקב רוז'ה, סא"ל במילואים, מומחה בזיהוי חללים, חבר מועצת הרבנות הראשית. שימש כראש ישיבת אדר"ת. רב ארגון חברה קדישא בתל אביב. רב שכונה בקהילה ופועל רבות עם תושבי העיר: עורך חופות וקידושין, עוסק בתחומי דת שונים ומעביר שיעורי תורה.

הקייס דינקו אדנה, מנהיגה הדתי והרוחני של קהילת יוצאי אתיופיה בבת ים, עוסק בכל נושאי הדת של הקהילה בעיר ובכלל זה טקסי בר מצוה, חתונות שלום בית, לוויות ופועל רבות למען בני הקהילה.

מאיר שואף, מייסד "המטבח של מאיר" : פרויקט  הזנה לילדים בבת-ים, שמספק  מדי בוקר מאות כריכים לילדים בבתי הספר ועשרות ארוחות צהריים חמות לילדים ללא תשלום. המטבח הוקם על ידו לפני כ- 14 שנים וכל פעילותו נעשית בהתנדבות.

אסתר מלינצקי, אם שכולה, עמדה בראש סניף יד לבנים בבת ים עשרות שנים ופעלה רבות למען משפחות שכולות בעיר.

אות פרח העיר לתושב צעיר, אשר התבלט בפעילותו יוענק לשלו פרץ,  בן  19, בוגר תיכון רמות הנמצא במכינה קדם צבאית. מאז היותו בחטיבת הביניים  הדריך בקורסי של"ח ושימש כראש גרעין ההנהגה של חולון ובת-ים, הוא מלא ברוח התנדבות ועשייה חברתית שבאה לידי ביטוי בבית הספר וסביבתו.

עמותת ותיקי בית וגן – בת ים 1926-1948 וחבריה, יקבלו את אות "אבירי בת ים" על תרומתם הגדולה לעיר לאורך כל שנותיה, לשימור ההיסטוריה ותולדות העיר. חברי העמותה הוציאו ספר לקסיקון לתולדות בת ים וספר משפחות.

הטקס יתקיים בהשתתפות חברי מועצת העיר, אלפי תושבים ובני משפחות היקירים.

 

צילומים: יואב פלי