בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

בת ים מעודדת שילוב אנשים עם מוגבלות שכלית בשוק החופשי

  1. ראשי
  2. חדשות

31.03.2017

בת ים מעודדת שילוב אנשים עם מוגבלות שכלית בשוק התעסוקה החופשי.

העבודה היא מרכיב משמעותי בחיי כל אדם. לאנשים עם צרכים מיוחדים יש רצון עז ומוטיבציה גבוהה להשתלב בשוק העבודה בהתאם לכישוריהם כמו כל אחד בחברה. יחד עם זאת, בארץ אחוז נמוך יחסית של אנשים עם מוגבלות מצליחים להשתלב בשוק העבודה. בבת ים ישנו מרכז רב איכויות המשלב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה נתמכת.

מרכז רב איכויות הוא מהחדשנים ומהמשוכללים ביותר בארץ. בנוסף, הוא משמש כמסגרת תעסוקתית מוגנת לאנשים בעלי מוגבלויות שונות. למרכז פרויקט דגל שהוא לשלב כמה שיותר מקבלי שירות בשוק החופשי.

המרכז מתוכנן לפי תפיסה שנועדה להעניק לשוהים בו סביבה מיטבית חדשנית ומציע רצף שירותי תעסוקה המותאמים לרמות תפקוד שונות של המשתקמים.

עד כה השתלבו עובדים בליווי תעסוקה נתמכת של מרכז רב איכויות בהצלחה במגוון מקומות עבודה, כמו למשל, מפעל גלידות "ויקטורי", "אטלס לוגיסטיקה", "המאפה הצרפתי", "בייבי כל", "החברה לתרבות פנאי וספורט", "אטמוס", "מרים אל הבול" ועוד. קליטת העובדים במקום מהווה תרומה חשובה לקהילה, גורם משמעותי לתדמית של כל בית עסק. 

הקמת המרכז משקפת את מדיניות הנהלת העיר ששמה דגש מיוחד על פיתוח מענה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ונותנת עדיפות גבוהה לנושאים הללו. המרכז בשיתוף העירייה פועל בזכות האמונה והרצון לשיקום ושילוב המועסקים במרכז.