בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

טקס אות מצטייני התנדבות לתלמידי כיתות ה-ו

  1. ראשי
  2. חדשות

24.03.2017

מערכת החינוך בעיר מציגה : טקס אות מצטייני התנדבות לתלמידי כיתות ה-ו

בשבע הבא ייערך טקסט 'אות הפעיל המצטיין' , בהיכל התרבות (בשעה 10:00), בו מערכת החינוך בעיר תגיד תודה לכ - 41 תלמידים מתנדבים מכיתות ה-ו מ- 18 בתי ספר בעיר.

אות הפעיל המצטיין יצא לדרך בהובלת הרכזות החברתיות בבתי הספר היסודיים בעיר. לאחר שהתחלנו את תהליך המודעות והעידוד של ההתנדבות בבתיה"ס, רכזות ומנהלות ראיינו תלמידים מתנדבים ובחרו נציגים בולטים לוועדה הרשותית עפ"י קריטריונים של יוזמה, אחריות, התמדה ותקשורת בינאישית. חברי הועדה הרשותית - נציגי אגף החינוך ונציגי מנהל חברה ונוער, פגשו את התלמידים והוריהם  ושמעו סיפורי התנדבות ערכיים ומרגשים מאוד. ילדים צעירים יוזמים ולוקחים אחריות על סביבתם עושים זאת בהתמדה ובאהבה אינסופית.

אותם תלמידים הם אלה ההולכים לקבל את אות הפעיל המצטיין בטקס המיוחד.

בין הפרויקטים והפעילויות בהם לוקחים התלמידים חלק פעיל : "מוכנות לכיתה א' סיוע לילדים טרם עלייתם לכיתה א', חלוקת מזון ובגדים למעוטי יכולת, חשיפת ילדים לספרים, תרומת שיער לחולי סרטן, קייטנה בזמן חגים וחופשות, התנדבות בארגון לתת ובארגון עזר מציון, ועוד ועוד.

אורנה סטרוטי, מנהלת מחלקת חינוך חברתי  בעירייה: "הרכזות העבירו מערכים בשיעורים שמדברים על חשיבות ההתנדבות, איך מחליטים לעשות מעשה, מה החשיבות של התנדבות וכדומה.  תוך כדי התהליך התברר שיש תלמידים שמיוזמתם עושים כל מיני דברים למען האחר וכך לילדים מעורבים בקהילה מעוררי השראה. שמעו סיפור למשל של ילדה שמספרת שיש לה שכנה חולת סרטן ויש לה שני ילדים. היא כל יום לוקחת את הילדים לבית שלה אחרי בית ספר, עושה להם צהריים ועוזרת להם בשיעורים, ילדה אחרת מסייעת ניצול שואה בארוחת צהרים כל יום ועוד המון סיפורים מרגשים ומיוחדים".