בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

נציגינו הצעירים בכנסת

  1. ראשי
  2. חדשות

27.02.2017

נציגי מועצת הנוער מבת ים נאמו בכנסת  ביום הולדתה ה-68 של כנסת ישראל

צעירי בית ים מעצבים את הדמוקרטיה הבאה. לאחרונה נערך בכנסת אירוע מיוחד בסימן "כנסת צעירה" לציון 68 שנות קיומה של כנסת ישראל.

באירוע לקחו חלק שלושה נציגים של מועצת הנוער העירונית בבת ים: יו"ר מועצת הנוער בני ג'אג'אטי תלמיד כיתה י"א מבי"ס המר – דרכא; דוברת המועצה חנה אמרה, תלמידת כיתה י"ב מבי"ס בית וגן; ודיויד אקופיאן, תלמיד כיתה י' בתיכון חדש - דרכא.

שלושת הצעירים השתתפו בשלל הפעילויות אשר התרחשו במהלך היום, הכירו את הוועדות השונות במשכן הכנסת, נפגשו על חברי כנסת ושרים ושוחחו עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין.

בין הועדות השונות בהן לקחו חלק, הייתה גם ועדת העלייה וקליטה, שם נשאה חנה אמרה נאום מרגש בנושא העלאת יהודי אתיופיה לארץ.

אמרה, בת יוצאי אתיופיה, סיפרה על אלפי יהודים שנותרו באתיופיה וסובלים מאנטישמיות חמורה וקראה למקבלי ההחלטות לפעול להעלותם למדינת ישראל.

"כיום כ-9000 יהודים ממתינים ברשימות של משרד הפנים מאז 1999 לאישור כניסתם לארץ וסובלים מאנטישמיות מעצם היותם יהודים. מצב זה אינו יכול להימשך ועל נבחרי הציבור לעשות כל שביכולתם על מנת להעלותם לארץ אבותיהם".

נשיא המדינה, מר ראובן רובי ריבלין בירך ושיבח את הצעירים אשר ניהלו במשך היום כנסת למופת. כמו כן, אמר הנשיא כי נוכחותם של הנערים והנערות הללו בהיכלה של הדמוקרטיה, היא בעצמה סיבה למסיבה.