בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

הכנסת ספר תורה לזכרו של תומר חזן ז"ל

  1. ראשי
  2. חדשות

26.09.2016

 

במלאת 3 שנים להירצחו של החייל תומר חזן ז"ל, התקיים ביום רביעי האחרון (21.9) טקס הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו.
הטקס החל בתהלוכה שיצאה מרחוב יוספטל והסתיימה בבית הספר "המר- דרכא", שם נערך טקס כתיבת האותיות ולאחריו נערכה סעודת מצווה בהשתתפות בני המשפחה וחברים, רבנים, ראש העיר, חברי מועצה ואורחים מכובדים נוספים.
"בחרנו להכניס את ספר התורה שנכתב לעילוי נשמתו, בדיוק בתאריך בו הסתלק מעמנו בידי המחבל", אמרו בני משפחתו. "היכן שהכה החושך, בחרנו להפיץ אור ולהלך עם ספר התורה לזכרו של תומר, שהשמחה והתמימות אפיינו אותו כל כך, על כן אנו צועדים עם ספר התורה ברחובות בהם גדל, ליד המקום בו נלקח מאיתנו והיכן שנפתח בית כנסת על שמו. בתום 3 שנים בהן נרתמו המשפחה, חברים והציבור, אנו שמחים להכניס את ספר התורה שנתרם לעילוי נשמתו."

תומר חזן ז"ל נולד בשנת 1992 בראשון לציון, הוא גדל והתחנך בבת ים. הוא נרצח בקלקיליה בחודש ספטמבר 2013. את הפיגוע ביצע מחבל שעבד עמו במסעדת "צחי בשרים" בבת ים, בה עבד בזמנו הפנוי. הוא סימן אותו כחייל צה"ל, הוליך אותו שולל בנוגע לזהותו ומטרותיו ורצח אותו בדם קר.
בחודש מאי האחרון נחנך חדר הנצחה לזכרו של תומר חזן ז"ל בבית הספר "חשמונאים" בו למד, והוא משמש לחדר מוזיקה מחול ושירה, שמטרתו לחנך ליצירתיות ושמחה, כמו זו שאפיינה את תומר.

צילומים: משפחת חזן