בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית

תיאטרון נוצר

תיאטרון נוצר

תיאטרון נוצר

כתובת יצחק נפחא 2
טלפון 03-6350772
אימייל notzar.batyam@gmail.com
אתר www.notzar.co.il

תיאטרון נוצר

להקת תיאטרון נוצר היא להקת פרינג' הפועלת גם כתיאטרון עירוני אלטרנטיבי בבת-ים, ומשלבת שפת תיאטרון ייחודית עם תכנים מקוריים. הלהקה מבקשת לבחון את ערכי היסוד והנרטיבים המרכיבים את הזהות הישראלית. הקבוצה מונה כ 20 אמנים קבועים ועוד רבים אחרים המתארחים בפרוייקטים השונים.

התיאטרון התמקם ב 2011 בחלל ייחודי בעיר – הנגאר צבאי משופץ, המזמין חוויית צפייה יוצאת דופן. השפה הבימתית של ההצגות מגוונת, וכל אחת מהן מציעה סגנון משל עצמה. יחד עם זאת כולן מתאפיינות במפגש האינטימי בין הקהל לבמה, מתוך הבנה שהתיאטרון צריך להציע מפגש בלתי אמצעי המאפשר התנסות אותנטית וקשר אנושי משמעותי.

בנוצר מאמינים שתרבות ותיאטרון בפרט הכרחיים לחברה על מנת שתוכל לקיים התבוננות ביקורתית בעצמה. כמו כן מאמינים שהם משמיעים על הבמה את קולה של הקהילה עבורה הם יוצרים, וכי המפגש בין קבוצת התיאטרון לקהילה מוליד עולם עשיר, ועשוי לייצר שינוי חברתי. התיאטרון משמש בית לתיאטרוני חובבים של בני הנוער והקהילה הנגיש, ומקיים סדנאות והכשרות מקצועיות לתושבים.

בשנת 2012 זכה התיאטרון בציון לשבח על בימוי חדשני להצגה "ערבה" במסגרת פרס היצירה הציונית, ובפרסים מוסיקאי השנה ותאורן השנה בפרס "קיפוד הזהב". בשנת 2014 זכו שתיים משחקניות התיאטרון בפרסי הפרינג', ובשנת 2015 אירח התיאטרון לראשונה את טקס "קיפוד הזהב" – במסגרתו מחולקים פרסי הצגות הפרינג' של השנה.

תיאטרון נוצר

 

תיאטרון נוצר